Sunday, August 3, 2008

sheila on 7

bnyk2 band from indo, for me duta ni punya sora yg very soothing. bukan nak kata band2 lain tak sedap laaa (ADhani masih menjadi phojaan ok). dan mungkin gak aku tak berapa tau pasal band lain. cuba korang dgr lagu2 sheila masa drive memlm sorang2. syok ooo.


bagus kok suara ku

1st sekali so7 popular kt msia sb lagu DAN diorg kan. tu kalo tak salah yea. ehh utk lebih membtolkan fakta, better aku ckp aku kenal dorg ni sb lagu dan diorg tu laa kan. and pastu ada beberapa lg lagu yg syiok dan sedap dilayan walaupun tak berapa popular di radio. salah satu lagu diorg yg aku suka banget ialah lagu terlalu singkat dr album 507.






Terlalu Singkat

Untaian rasa yang kuselipkan

semoga mampu tuk meluluhkan

Hati pemilik semyum itu

Berbagai cara akan kucoba

Agar aku takkan kehilangan

Pandangan dari senyum itu

Chorus:
Dan disaat kukatakan… jadi kekasihku
Akan membuat… kau jauh lebih hebat

Reff:
Percaya padaku uu…uu… 2x
Jiwaku untukmu uu…uu…2x
Hidup terlalu singkat
Untuk kamu lewatkan
Tanpa mencoba cintaku

aku pun penah pe jumpa diorg beberapa kali. tq to tini laa sb dia laa aku jumpa kan. gambar2 ni semua masa diorg buat konsert kt jb tahun lepas. sapa2 yg ngefan so7 ni katanye sheila gank msia nak launch fan club yea masa pmi2 nnt. album baru pun akan keluar kan. tp korang mesti dah tau kan. katanya ngefan berat!


yg ngefan band lain jgn kecik ati yea...entry ni adalah utk menyedapkan ati aku yg tak dpt pegi pmi2. :-(


No comments: