Saturday, August 30, 2008

aktiviti mem-baking

mlm kelmarin kan aku tak jadi buat kuih/kek utk majlis tu. so semlm aku merajinkan diri utk buat kek tu. pastutnya ada futsal mlm tu tp takpelah....kang posa takleh nak makan kek pulak.

start buat dari jam 9.00 sebab aku nak menunggu buttercup tu sejuk mencapai suhu bilik dulu. lama seh nak menunggu tu. kang main rembat je tak cantik lak kek aku tuh.



masuk itu, campur ini, pukul itu, belasah ini, dlm kol 9.30 batter dah siap utk dibakar.



aku bakar dalam sejam je.


dah...taraaaaa....jadik lah kek aku nih.


nak resipi? sila rujuk dapur maklong dan klik disini ni.

2 comments:

Anonymous said...

yam... yam....i like it ! kek
resepi mak long u tu... sedap
gak... but i rasa sepotong jek !
huaa... nak lagi...u buat
sempena posa atau pun mengidam...
any way, thank of lot bawa kek tu
kat office.
lain kali kalau buat lagi ..buat
lebih2 eh .ok chow chie chow !!!

adios,

ocean _gurl

linn said...

bersyukur lerr u dpt rasa wahai gadis lautan. compare ngan mereka2 yg tgk jer? haaa....gituh!

btw...tu bukan resipi maklong ku ok. ai lerr maklong tu. tak sesuai ok maklong haku dpt nama. cissss.

resipi ni originally dpt dpd ima, receptionist dedolu tu. ingat tak?