Tuesday, August 12, 2008

pasar malam

semlm aku pegi pasar malam kt jln bacang, kota masai. saja je takde arah tujuan nak ke sana tp sempat gak sambar murtabak dan stock buah utk this week. eh cop cop salah. aku sebenarnya nak cari laksam tp akak yg biasa jual nasi kerabu tu takde/tak smpai pulak ptg tu.



siapa2 yg duduk area pasir gudang ni akan bertemu dgn mcm2 pasar mlm yg berdekatan dgn area dia yea. hari isnin di jln bacang, kota masai, selasa di tmn cendana dan tmn cahaya masai, jumaat di tmn mawar dan sabtu di taman air biru. ini pun yg aku tau je. mcm kt tmn2 yg lain tu aku tak tnya lg kt mereka2 yg arif. lgpun kalo taman lain tu tak mungkin aku akan pegi sb jauh dr umah aku (kot).

dan disebabkan gatai sgt nak gak beli murtabak tu, pembaziran telah berlaku dimana aku cuma mkn suku je dpdnya. aku jarang mkn murtabak ni (beza lak dgn roti canai) sgt tp nafsu mengatasi segala2nya. wahhh gitu. lgpun perut aku tak sihat laa lepas mkn benda tu. maybe aku kot yg salah makan smlm tp tak tau laa. hasilnya aku tido awal mlm smlm dan bangun jam 11.30, pastu takleh tido smpai kol 5 pagi. arini aku bangun lambat plak.


1 comment:

Pencarut Keji said...

lame dah tak gi pasir gudang!