Sunday, August 24, 2008

hari kebaya sedunia

hahaha...tajuk tak boleh belah. takde kena mengena langsung dgn entry aku arini. sebenarnya nak kabo aku cuti hari sabtu semalam sebab ada urusan nak dibuat di jb. seawal pagi aku dah siap dah. hohoho aku pakai kebaya arini nih. which is jarang2 dpt dilihat tau kecuali hari raya je.



tengok baju aku tu kt belah button kt dada. dah merekah sket kan. apakah maksudnya disitu ?

1. button tu mmg dah rosak so sebab tu dia jadik lagu gitu.
2. dada aku mengembang ari sabtu.
3. baju tu jenis mengecut. sekali pakai je dah abis..
4. ini adalah transformation process utk nak jadi incredible hulk.
5. kesemua di atas.

hahahah...alasan betul. boleh tak aku dok cuba nak pakai kebaya yang lain, tp kalo aku duduk je semua button terbuka. adoiiii....mmg lah! semua baju dah jadik seperti 5 alasan yg kt atas tu. cuma baju ijau tu je yang boleh tahan sket. so...boleh lah....

aku sampai quite awal gak kt jb. tgk aku nyer parking coupon tu - masuk jam 08.08 a.m., tp date je 23rd. kalo aku masuk 8/8 aritu mesti semua chantekk kan nombor2 tu. alah...apa laa sangat ada pada nombor kan.


event start kol 9 a.m. aku mcm biasa laa kt mana2 kelas/talk suka duduk dpn atau baris kedua dari dpn. lebih afdal gitu. (tp kt wayang tak suka ok!!!!).

event apa kah ni? kursus kawin? kursus bina negara? kursus bina semangat? atau apa aja? hikhiksss...takyah lerr aku nak sebut kt sini. hanya few selected peeps je yg tau. diam2 sudah yea ;)

No comments: