Friday, August 29, 2008

apakah?

tengok ni....


aku nyer seat belakang keta kena tumpahan paceri/pajeri nenas laa. siap dengan serdak nenas pun ikut tumpah ni kt kusyen. tu belum lagi kuah2 dia. dah alas pun still tembus lerr.


aku dah tenyeh ngan daia fabric softener, air freshner, sabun dan yang sewaktu dengannya. tp masih tak puas ati laa. rasanye mesti kena kusyen dlm lg nih.

uwaaaa....esok sure busuk keta aku.


ni sebab dok merempit bwk food coz ada makan2 kt ofis arini. ehh...tp mana ada aku bwk keta laju? aku bwk keta selow gile ok! :D

gambar2 tu semua sebelum cuci lerr.

:(

5 comments:

adibah said...

Uols, mek ingatkan uols dah insaf takmo merempit lagi..

Hati2 uols.. dulu malang tak berbau, sekarang ni.. malang dah berbau paceri nenes katanya..

adibah said...

Komen untuk entry Selamat Berpuasa:

Baris pertama: Selamat berpuasa juga uols..

Baris kedua: *mek totop molot!!!! ahaks!

Baris ketiga: Jom uols.. kita bukak posa kat kedai Uncle Ketam Kari

Baris keempat: InsyaAllah.. mudah2an


*maap zahir batin
*larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

linn said...

mek dinch merempss uols, smlm jek. uols pun tau kan mek pemandu yg sangat berkemah gitu.

tp yg takleh blah tu...motif??? komen bersambung kaedahnye yea.

Anonymous said...

aiyak.... pemandu yg berhemah pun
bawa makanan boleh tumpah ka...

nanti cuci lah keta mu.. sempena
menyambut bulan posa ni.

cik nak wishkan selamat menyambut
bulan ramadhan al mubarak...
amin...

alamak.... alim.... hehehehe!!!

linn said...

tengkiu gadis lautan.

hai...gadis laut pun leh duduk dkt darat yea? hikhikhiksss...