Sunday, August 17, 2008

window shopping

macam biasa aku kalo pas abis kelas/exam kena pegi buat lawatan muhibbah ke shopping complex. arini aku lawat the zon sb tgk bunting siap kata potongan 70% laaa kan. ni yg nak tgk sgt ni sb cadangnya aku nak sambar baju. dah lama tak beli baju nih.



pastu jln punya jalan takde satu pun baju yg berkenan di hati. yg ada pulak mahal banget dong. dah lerr aku dlm bajet yg sgt limited nih. takpe..tunggu dulu. sale lmbat lg abisnya kan.




aku gi jln kt ground floor ngan ladies floor je. tingkat atas aku tak naik sb nnt kang ada je yg nak terbeli. sok dkt2 raya kang baru naik lg. tak bnyk gambo dpt di snap sb dah kena jeling2 disitu. gambay yg senget benget ni pun sb dok curi2.



aku pun ada survey perfumes, tgk2 gak kot ada yg baru keluar dah ada kt sini ke. mmg dah ada lerr. boleh lerr sambar nih. utk yg tak tau the zon ni ialah duty free area kt jb tau. so mana2 perfume yg diorg jual sini harga dia jauh lebih murah dpd yg kt pasaraya lain. pastu sapa2 yg ada members' card siap ada 10% discount some more. dolu2 aku selalu kirim ngan cik wanie beli dr airport tp sekarang tak perlu lg. wahhh...sombong nih!



tak ramai org yg suka jln kt the zon ni. tak tau ler sebab apa. mungkin kt sini kawasan cina je kot, ataupun mungkin org tak tau tempat ni. tp takkan laa kan. apa2 pun aku syok je shopping sini. 'line clear' gituh.

lepas berejam jln last2 aku cuma beli cokelat je boleh?? kira ok lerr tu. bnyk stok baru coklat ada dah kt sini. annt aku story cekelat apa yg aku sambar.

pas lelah di the zon aku menuju ke singgah selalu utk tapau lunch...

No comments: