Tuesday, June 16, 2009

kedai yg tak agak2 nak bg nama

tajuk aku pun tak agak2 mcm tah hapa2 kan? hiks.


korang tgk laa nama kedai tuh. kemain bnyk lg dia punye X kan. cuba masuk dlm kedai tu, carik mana baju yg size X bnyk tuh? takde nak jumpanye.

kedai ni baru je dibuka. kt tesco seri alam. cari laa.

tp tak menarik pun.

8 comments:

suezensuzanna said...

apakah....mcm tuh pun ader ke

edzlin007 said...

hi, saya blog walking. kelakar la kedai tu

linn said...

suezen,
hahaha sbb ada laa tu diamik gambo. cuma size yg dia tulis tu je takde.

linn said...

edzlin007,
hi bond's girl. eh? gadis bond kah ni hiks. tulah kan. lawak sungguh.

lily lotus said...

hahaha...kurang asam sungguh...tp mana tau dgn cara bleh jd famousss

linn said...

femes ke? kedai camni selalu je katup cepat sb tak untung hehe.

::@FiQ said...

tlg la crik....bju saiz jantan yg beso..
sekse i crik baju!

linn said...

kedai tu jual baju pempuan je fiq oi. takde chan laa ko.