Sunday, June 14, 2009

no anonymous please

nak kata reader aku ramai pun tak gak. tp sejak dua menjak ni ada plak beberapa org yg rajin nak komen tp sembunyi2 plak. especially yg nak ngutuk laa. apa? takut kaaa?

so utk takmo gaduh disini aku nak mintak sgt korang anon ni kalo komen tinggal laa nama. semua org ada nama kan. pet name pun tak kisah laa. tulis laa jeton ke jenab ke. aku tau mana dtgnya mereka sb tgk dari traffic blog ni yea. awas lho!

yelah kot kalo ko tak pandai sgt katanye sila la tgk gambo kt bwh nih. tak pandai katanye tp pandai komen. motip?????


sila jgn pilih kotak no 4 tu yea. me dont loike. aku takmo laa strictkan to blogger atau yg ada open ID je sb kang kwn2 yg nak buh nama je (no 3) takleh plak. kalo nak pun no 4 tu sila buh nama kt bawah pas komen tu. kan ke elok tu. contohnye :

anonymous :

komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen komen.

-jenap-

haaa....gitu!

dan anon2 yg komen tanpa nama - komen anda tidak akan appear dan diapprove lg selepas nih yea. rejek terus.

huh... sib baik laa ada comment moderation.

7 comments:

afiq said...

ko disable je la kak.. jgn bgik Anonymous komaen..


yang benar...
Anonymous~~**

eddie dewanaga said...

what's wrong babe... did they harassing u in any weird way...??

mungkin diorang usik2 manja je tu kot... hahaha!!!

eddie dewanaga said...

yg anonymous ni biasanya takde account kot... hehehe!

linn said...

afiq,
aku kesian kang yg tadak akaun nak tulis nama payah kalo disable2 nih. wahwah kemain ko buh nama anon padahal nama terpampang kt situ ye.

linn said...

eddie,
usik2 manje takde dlm istilah gua. so...rejekkk!!!!

wahhh..tetiba emosi hahaha. yg tadak akaun kan bleh taip nama sendiri. susah sgt kaa.

Kap said...

off je opsyen tanpa nama..
abis cerita..

linn said...

iskkk...susah gak laa kalo offkan semua. kang ramai takle komen.