Friday, July 17, 2009

mengexplore orchard road

disebabkan pemandu bas no 7 kata takleh promise utk turunkan kami di orchard road, so kitorg pun main bantai je turun masa org ramai2 turun.


dan lucky sgt yg mmg kitorg benti btol2 ngan orchard rd dan yg tak berapa lucky is jln tu adalah penghujung jln orchard.


since konon2 nak adventurous, kitorg pun nak jln dar ujung ke ujung. tak padan ni aku pakai 2.5 inch shoes yg agak keras. tp awal2 gerak dan jln tu mmg ok jer. even nampak mrt station pun aku ckp ehhhh...okkkkkk. bleh jalan.


dan orchard road mmg laa shopping heaven utk penggila shopping. dari satu ke satu tempat kitorg masuk. memula mall yg kitorg terjah adalah plaza singapura. aku mencari dan tgk2 tujuan aku iaitu kasut, handbag dan perfum. ada gak pilihan tp bnyk lg mall yg kena survey.


tgk gambar jelah yea. malas lak aku.

orchard plaza





keciknya aku...weeeeee




aku ske ad nih hiks









owhhh aku ada cerita yg agak haremmmm sket nih. kan ke aku tayang duit aku yg $100 tu kan? mmg aku bwk segitu je ke sana utk belanja dan konon2 nak control spending dan kalo terpaksa guna debit card. tp bila tgk perfume yg murah2 sgt aku adalah takleh tahan godaan woh.

so kunun2 nye ada kemudahan debit kad oleh mebeng tu aku pun nak guna laa. sekali tak boleh uols. hanjeng sgtttt!!!!! nak kena activate dulu. setau aku kalo nak keluar duit baru kna activate. brengsek lo mebenggg!!!!!! serius pegi laa buang logo VISA kt kad nko tuh kalo nak gesek pun nak kna activate. dah laa internet transaction pun takleh.

benci! benci! benci!

tp sib gak aku dpt sambar 2 botol perfume. kalo tak lg la hangen satu badan.

4 comments:

Tijah said...

ko tak pegi belasah sup ketok kat beah rd nok? sotapppp

linn said...

tak laaa nok. aku tak mkn sgt pun kt situ hehehe.

adibah said...

nok...

berchenta ye???? ada tanda2 berchenta di muka ittew... di pipi kanan uols!!

linn said...

owhh itu tanda berchenta ke? abessss... apsal uols tak penuh satu muka berjerawat?

gituuuuu jawapan.