Monday, July 13, 2009

nak ayam rosemary jugak



aritu aku terai buat ayam rosmery mcm yg tijah buat tuh. tp kuah blackpepper ikut resipi lain laa.

marinate ayam dr mlm smpai laa ke bakarnya dan makan. aku lupa amik gambo lansung sb takut tak sedap.


dan of koz ayam sekor takkan mkn sorang kan. aku bwk ke opis mkn reramai dan itu je gambo aku sempat snap. dah nak last2 baru sedar.

bleh???


4 comments:

::@FiQ said...

empok nmpaknyer tuh..htpi kenape ko pnggang sekor kalo ko nk mkn sorang kak?? i konpius***

linn said...

dah aku ikut resepi laa. dia kata sekor aku pun buh la sekor. tu yg bwk opis tuh.

Tijah said...

lenkali aku nak tulis resepi utk 8 ekor ayam. wakakakakaa...habes la ko jamu 1 bangunan tros

linn said...

ko jgn laa nok. fensan aku nak bg2 bahan2 dia nanti. dah arr aku ni 'pandai' sgt masak.