Thursday, July 30, 2009

tak ada cerita ke blog aku ni?

ada org komplen blog aku dah takde cerita. sgt sedih kan dgrnye...sob...sob...sob.

ntah lerr sb aku rasa aktiviti harian aku dah sama je setiap hari. pagi pegi keje, petang balik keje then memlm layan tv dan tak keluar. mcm loser plak kan hiks. ada tu ada laa tp kebnykannye takleh dicerita kt sini. abis camno?

sib baik laa ada satu aktiviti last week kitorg buat. ekceli bukan buat laa tp wat lawatan ke umah org pas bersalin. anum, one of the HR gals dah gave birth lama dah dan dah nak masuk keje pun. tp since baru je balik dr kg so kita lawat laa dia.


dpt anak lelaki, 1st baby dari dia punya site. nama baby lupo laa plak. pipi gebus, tak sama ngan mak dia.

dia ske wat mulut mcm2 pesen kata maknye

antara mereka2 yg dtg dan bertanya cerita dan pengalaman. aku tgk jauh2 je sb takde pengalaman. pengalaman bersalin baju ada laa.


mcm kebiasaan plak dah kalo pi ramai2 tgk org besalin mesti dpt makan. isk iskk wat susah2 je kan. wat susah2 tp makan gak hikhik.

ni nasik aku nih

ada memcm lauk lak tu. anum bernasib baik sb umah mertua dkt sgt. so ni semua mak mentua dia lerr yg masak. ada asam pedas, bihin goreng, sayur kacang, kopok goreng dan rambutan. rambutan ni dr kampung anum kt kota tinggi.



lawatan pun dibuat time hari jumaat, time rehat lama, so lama laa gak dok sana. dlm sejam camtu. dan pastu apa lg balik opis laaa.
sekian cerita aku. <---- cam haremmmmm!!!!






6 comments:

NouroulSuhaimi said...

nok ko samalah dengan aku. akupon dah takde cerita sangat nak di blogout kan. balek citer pasal diet, apakah? walhal badan tak kurus manapon!

tp takleh.. kena ada gak n3 kan.. nanti nuffnang ku sejuk beku di situ!!!

linn said...

yezzzzzzaaaaahhhh.... aku setuju yg pasal ada entry tuh. sapa nak bg kan duit tuh hanya utk menaip sepatah dua kata. bleh pegi karok dah duit tu.

lily lotus said...

wooo..muncung baby tu tak tahan!

adibah said...

ko letak entry kosong pun ada orang komen nanti nok.. percayalah kata2ku inniew...

linn said...

lily,
kan? heheheh. mcm2 muncung dia buat masa kitorg dtg arituh.

linn said...

adibah,
entry kosong? entry tp kosong kah hikhik.