Monday, May 11, 2009

bizi lagi

arini aku baru masuk ofis setelah berkursus dan setelah berjln2 di kl. entry akan menyusul later2 yea.

arini gak ada bos dari hq dtg. kali ni bos aku plak. bos HR. the HOD. suka laa plak dtg ari senin kan. ari dimana beberapa keje yg harus disetel especially on saturday yg kitorg tak keje. lagi laa aku ni yg dah beberapa hari tinggal ofis. harus laa pening pala kang.


dan aku dah dpt bayangkan kebizian aku. haiyohhh!



8 comments:

eddie dewanaga said...

kalau gua, gua dah berlakon dah ni beb, buat2 pegi sana sini... jumpa org situ, buat revision document, lambak kan file penuh meja dan buat2 pening... padahal main pinball dlm henpon.

linn said...

time bos dtg time tulah nak jumpa org? huh...pendek kerjaya laa jwbnye kalo kitorg bleh wat camtu.

cokolat said...

ada rasa macam nak hantok paler tak beb? aku kalo bz rasa cemtu manjanggg...

Ungku Nor said...

hahahaha..eddie tu mang nak kena debiks..;p

linn said...

cokolat,
mcm2 rasa kan nok kalo bz nih. hantuk2 pala ni perkara biasa jer hikhikhik.

linn said...

kak ungku,
haaa...debik je kak.

wahhh...jadik fire stone plak nih hikhik.

ASMT said...

selamat membizi ciktipah. semoga bahagia

linn said...

alamak...bizi pun bahagia ke. isk isk iskk...