Thursday, May 14, 2009

keciwa, gundah gulana...

sebab salah sorang calon peberet aku ni tak dpt ke final.



sedeyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!

danny adalah sangat bagus, tp nasib tak menyebelahi dia. (kris dpt undi kesian laa tu iskkk).

tp dia ni bleh jadik the next chris daughtry. kompem!

minggu dpn vote for adam! adam! adam!


6 comments:

AfiQ said...

die ni sian kan??? mati bini...
nangeh aku taim aku tgk psal bni dier tuh..
uhuhu
ko gi ganti bini die kak..
go kak..
huarghahahhahahah

*i lap adam

adibah said...

Nok, orang nama Danny ni suka ngambik gambar gaya cenggini kot nok eh? Cuba ingat Danny mu yang dullew.. cenggini gak posingnya rasa mek.

naim said...

hensem gak mamat ne ek..cam aku de x..hehe

linn said...

afiq,
jauh tu fiq oi, kt amarika tuh, kalo dkt dah lama gak aku kenen2 no tipon dia hahaha. opssss.

wait...wait. apa ni lap lap adam. aku pun sokong adam tu taw!


adibah,
mana de sama. tak sama! tak sama!


naim,
huhhhh???? aiyooo.

eddie dewanaga said...

are u kidding me???
dia ni tak boleh bawak rock...

meraban jadinya!

linn said...

bukan suh jadik rockers laa tp populat, bikin albun etc dlm genre dia sendiri.

tp sora dia bwk rock pun ok per. cuma kadang je over. tp not bad lah!