Friday, May 15, 2009

lepak2 stabak

sebelum keluar ke jasko AU2 tuan umah dok kemas2 lipat2 baju dulu.


kt tepi tu bukan gambar rosak tp adalah bahagian yg agak ekstrim dan takleh dipamerkan di khalayak ramai. kang gewe dia marah woo. gewe tuan umah ni garanggggg. takot aku hikhik.


dan aku pun tolong2 gak laa kan. TOLONG TENGOK jerr. sambil tu merasa2 kapkek dari sambutan besday gewenye aritu.


pastu barulah ke stabak. nama cashier tu mahal tuh!


nilah kapel yang diceritakan oleh tuan umah aritu. ayat2 yg didengari oleh kesemua penghuni cafe tuh adalah seperti :-

  • ohh...no...noo...nooooooo.... (dgn nyaring sambil gelak2 sukahati)
  • awwwww........ (manje katanye)
  • ooooooo.....u'r cheating.... (pon manje hanjs)
  • hehehehe (mengilai2)

sora2 yg kuar dr pompuan tu sgt laa tidak sanggup didengar. high pitch ok. dan sungguh sesuatu. main chess & main chest kekdahnye!

tgk dari gerak gaya mereka ini adalah laks ors dan bins ors. tp dah akhir2 tu diorg dok diskas pasal study plak. rasanye depa ni pon sama amik MBA mcm kitorg. huh...sib baik tak sama uni. kalo tak kitorg pun sama2 jadik gitu. matilaaaaa.

hikhik.

6 comments:

Ungku Nor said...

kalo akak jadik awak, akak pi duduk kat meja yang bebetul mengadap dorangs.

nak tengok dorangs masih sanggup lagi nak beraww-awww ke tak..hahahaha ;p

cokolat said...

aku tgh menyanyi2 riang di waktu itu...
huhu!!

linn said...

kak ungku,
aiyooo...malu laa kak. kitorg dah duduk tpt lain takkan nak pindah ke sana plak. tp dpt amik gambo tu dah kira ok laa kan hikhik.

linn said...

cokolat,
tulah pasal. aku tak tau pun nok kt situ ada karok. dibah tak abis pusing situ lg kot.

ASMT said...

suh je tuan rumah kemas dan lipatkan sekali couple tu lah..settle!

linn said...

lipat kapel tuh? iskkk susah wooo.