Sunday, April 26, 2009

belated besday, mintak hampunnnn bnyk2

disebabkan kemerengan aku lately aku dah terlepas menge-wish besday seseorg. tambah plak ngan hp aku sekarang ni yg abis je tahun dia takkan sambung appointment yg dah disimpan tuh. sapa pakai hp SE haa? dia mmg camtu yea?

hamponnn wehhh. aku lupa sgt2.

besday gal yg bulat merah tuh

miss RIZNA (bukan nama sebenar) besday dia adalah pada 18 april tahun tettttttt yg lalu. mak aihhh....lama gilo nih.


so kt sini aku nak mengucapkan selamat hepi besday kt ko. adiah gambo kek ni udah laa yea hikhik. ex-bos aku yg tetttttttttttttt pun bdate dia bih kurang rizna. perlu ke nak wish??? ngehngehngeh.

ehh..korang yg lain meh laa wish sama.
(ni dah rasa bersalah laa ni nak suh org lain lak wish sekali :p).

6 comments:

adibah said...

Happy Birthday miss Rizna...

... dan juga x-boss yang teetttttttt ittew....


*nok.. jom karok!

linn said...

chaittttt... x-bos yg tetttt tu nggak usah di wish dong hikhik.

jom jom karok. mek dah merdeka2 nih yeay!

ASMT said...

pantai kat mana tu? dorang ready nak naik bot erk?

linn said...

haaa...pantai kt pangkor. ni last year kot kalo tak salah. ehhh..apsal tak wish miss rizna nih? wish laaa.

hikhik.

ASMT said...

happy belated besday cik rizna, moga panjang umur dan murah rezeki. aminn.

linn said...

hehehe...mekasih mekasih (bg pihak rizna).