Friday, April 10, 2009

singgah ofis ari sabtu

sambung balik laa kisah yg belum di publish yea.

ari sabtu aritu takde kelas. patutnye ada projek haram ngan miss I tp kansel sb miss i blik kg ada family matters.

so aku singgah ke opis sb asalnye diorg kata nak gotong royong bersihkan meja yg dah buruk. dasat tak opis aku save bajet. yelah ekonomi tak membenarkan utk beli baru daa.


ni otw ke opis nih. mak aihhh....mula selambak gitu kan. kena diet makan hati nih . nak kerja cat mengecat pun mekap segala hikhik. rambut dah panjang so terpaksa ikat. aku kira kalo rambut dah cecah bahu tu dah panjang laa. jaga ko rambut jap lg aku kerat!!!


nilah keje yg dimaksudkan. guna kertas pasir asah meja tu dan di varnis (btol ke eja nih?).


buat 2 org je dan ok laa gak nampaknye kan. next week aku nak panggil depa wat gotong royong laa. pokok2 kt dpn pun dah tinggi2 nampaknya.

bnyk keje nih!

4 comments:

adibah said...

Nok!!! Motif pakai t-shirt PARTI CIT CAT azwan ali tahun 2001??????????? Itu membuktikan uols masih menten kurus lagi!!!


*gelak guling2 nihhh nengok t-shirt nihh.. tau lerr AZWANALI MINAT UOLS!! hiks!

linn said...

takde maknanye sb baju tu mmg dah sedia besar since 2001 lagik. minat azwana? amboi...amboi...amboi...

*sambil calit2 jari kaki sb nyampah ngan azwan tuh :p.

ASMT said...

yang dua orang kat seat belakang kete tu sapa???????? eh siap senyum simpul lagi mereka berdua kat belakang tuh ye..............

p/s: jgn pandang belakang :)

linn said...

heleh...siang2 ckp org tak serem pon. kalo memlm terbaca harus terdiam iols nih.