Monday, April 20, 2009

hotel yg agak ngeri

aku stay kt hotel de palma in shah alam.

ada antara diorg yg dok kata bilik masing2 berlipas tp sib baik bilik kami ok jer, alhamdulillah. aku share ngan sorg dr penang since kami berdua je pempuan yg dtg dr branch.


tp dah sampai mlm, pastu rumet lak kuar, aku sendiri yg rasa seram. sbnye mulut aku ada sedikit lancang dok kata yg hotel tu mcm haunted jer. kan dah!


langsir atas nih dok hala ke mana tah. aku dok jengah tp tak nampak apa2. so dpd aku ternampak benda2 yg tak diingini lansung aku tak bukak2 sampai balik.


bilik dia so-so jerr. takmo komplen laa sb dok free kan. tp breakfast sgt superb. chef dia sgt pandai buat bun dan pastri yg sedap. ai loikeeee!!!! gambar bekfes takde sb aku mkn tak hengat.


lobby tpt aku mengsubmit assignment mlm aritu. free wi-fi kalo bwk lappy sendiri, tp kalo nak guna hotel punye ampat hengget sejam. tak agak2 tuh hiks. hmm...aku akan dtg sini lg in may sb ada lg satu course bakal menyusul.

yeayyy....mkn roti sedap lg!!!

10 comments:

adibah said...

Nok.. lenkali duk umah aku je nok.. takpown.. ajak aku duk otel tu sekali!! hiks!

linn said...

kalo tak dok otel kang mek kena byr uols. tu yg gigih dok ke sana gak. nak dok sekali ke? jom jom sempit2. hiks.

eddie dewanaga said...

teringat satu cerita pasal haunted hotel... 1303 (hollywood) dan 'Kelibat' (afdlin shauki)

*beb, gua dgn brader kecik gua dulu penah kena kat resort a famosa, melaka beb (area rumah sebijik2 tu)... ada gua cerita tahun lepas bulan 12 masuk entri...

pukul 4 pagi, kat belakang rumah ada perempuan lambai tepi tingkap... budak2 yg tgh baring/isap rokok tepi pool terus menggelatat lari masuk rumah...

linn said...

huh.... kt afamosa tu pun ada yg dok sekali ke? patut laa wa tak penah rasa nak ke hotel tu. tiap kali kalo diorg nak wat outing ke melaka dok sana mesti wa tarik diri. rupanye..... isk..takmo sebut!

ASMT said...

*me cuma tahu hotel grandseason depan opis je, oyster/seafood sini sedap.

linn said...

grand season? mcm penah dgr jer. alamak..oyster? lama tingin mkn natang tu laaa.

adibah said...

ASMT,

Oyster/seafood tu my favourite taww!! Apa kata kita berkenalan sambil u belanja i kat GrandSeason? Setuju tak, Linn?

linn said...

setuju! setuju! kalo bwk mek lg setuju hiks. opssss...lelebih plak :p.

ASMT said...

setuju setuju!!..eh tapiiiii ni cik bibah ajak berkenalan dgn saya atau dgn cik linn??? mana satu, konpius pokcik

linn said...

cik bibah nak bekenalan ngan ASMT laaa. katanye nak kenal ngan awek tudung putih kann??