Monday, April 20, 2009

cerita course lagi

course aku plak kt holiday villa subang. alamak..holiday villa???


utk yg tak tau ni laa lobby dia. nangesssss aku tgk!!! yelah....tempat jatuh lagi dikenang, inikan pulak tempat bermain. ecehhhh.


aku kan dulu keje kt subang, so holiday villa ni tpt peberet aku bwk insurance agent ke, mana2 vendor ke yg dok ajak mkn atau pun event company, mmg kt sini laa tptnye. hotel lain food dia tak melepasi piawaian aku.

sharks fin soup kt sini maveles, bread pudding terbaik dan dim sum kt chinese restaurant dia mmg susah nak celen. ehhh!!! aku ni nak cite kursus ke mkn nih?


aku still tumpang mereka dr penang yg dok car pool sb aku sorg je dr jb dan tak bwk keta. bleh tak kitorg masuk lambat 5 menit sb jem kt shah alam. wehhh...shah alam pun dah pandai jem ye? aku mana tau sb dulu dok shah alam time study, long long time ago.


course yg aku attend ni pun menarik dan sesuai laa utk jawatan aku pegang sekarang. jawatan yea? jawatan apa ke yg dipegang pun hahaha. trainer pun cool jer cuma awalnye rasa kurang selesa sb bos2 besar pun attend. tp lelama ok dah.

dan yg paling syiok ialah makan time laa. ni food aku utk 1st day :

nasik sket lauk yg bnyk dan keropok!!!

salad bar dia pun bnyk choice tp aku amik sket je sb tak larat.

bread pudding yg aku cite td. sedap gilo! masih sama mcm dulu2

kek2 yg maveles

ni dessert aku amik utk 2nd day, including bread pudding lg!

apa tah nama dia tp bahasa pendek dia apam, indian food nih

dan jem di kawasan subang jaya yg biasa laa kan.


aku ke komuter stesen subang dihantar oleh miss rizna. oh...sblm tu singgah jap kt ofis lama. bila tgk ofis lama ni aku rasa syukur sgt dah ditransfer ke pasir gudang dan dpt duduk di ofis baru yg besar dan selesa plus ada bilik sendiri. aku tgk tpt lama aku dulu makin sesak dan sempit dgn org dan documents.

matilaaa org HQ baca blog nih kang. larikkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

eddie dewanaga said...

patutla makin kembang sejak balik dari sana...

Oops..!!! sori...

linn said...

pembetulan yea... bukan kembang sejak balik dr sana, tp mmg sejak azali pun dah sedia kembang. sekian time kasihhh...

adibah said...

wahhh... makan sikit giler tu!!!! apa kes diet2 masa gi course ni beb...!

errr.. Holiday Villa??? HOLIDAY VILLA?????? HOLIDAY VILLA????? ;-)

ASMT said...

holiday villa iye? ada mee udang ker situ?

linn said...

adibah,
mkn sket tu tu coverina kuar blog jer. padahal kt sana melantak smpai disuruh benti lg. melampau kan camtu sekali punye mkn.

yea nok kt HV, kenapa nih? napa dong? bnyk sekali tanyanya?

linn said...

ASMT,
mee udang ada kot tp dia tak buat lg. chef balik kg hahaha.

Ana Ali said...

Linn, aku pun suka kalau pergi course kat situ makan best wooo..tapi part nak layan jammed itu yang the cons nyer.. kalau nak naik komuter dari Labu..bertahun baru sampai plak tuh..

NouroulSuhaimi said...

bread pudding ituuuu...

adibah said...

Dulu rajin gi hi-tea buffet & ramadhan buffet kat sana. Skrang? Nan ado! huhu

linn said...

ana,
kan? best sgt! bleh nak elak jam tp kena kuar awal gila dan dtg jgn lalu usj. kalo tak mmg nanges laa.

cok,
sedap nok. terai laa kalo ko tak diet. eh ko diet lg ke tak nih?

adibah,
sekarang pegi laa hotel lain plak. kan bnyk kt kl tuh. kan? kan? :D