Tuesday, April 7, 2009

grape fruit

from wikipedia :

The grapefruit is a subtropical citrus tree grown for its bitter fruit which was originally named the Forbidden fruit of Barbados.

haaa kan. bitter fruit ropanye. aku mmg tak penah mkn pun grapefruit ni sb adik badik citrus ni bleh mengaktifkan aku nyer semput. tp aritu pegi giant dan terpesona dgn dia nyer kaler dan bau. dah laa murah sebijik singgit jer. so aku end up bli 2 bijik.


sekali rasa2 mak aiiii...pahit laa plak. cuma aku tau buah ni femes gile utk org yg nak diet. tak caya sila laa gugel mmg bnyk. tp aku bli bukan diet yea sb takde maknanye.

ada lg sebijik kt fridge tuh. iskk sedih nak mkn lerr.

6 comments:

Adam said...

mane ade orang diet makan nie .. mane petua kamu dapat ni lin??

linn said...

haaa....gi laa carik kt gugel tuh. taip grapefruit diet. nanges ko tgk kang dakjaat weh.

adibah said...

nok, jangan ko sebut perkataan diet ittew.. tentu ko akan mendapat komen berbentuk ilmiah nanti.. percayalah!!!!

linn said...

sebut je pun dah kena komen ilmiah ke nok? blum lg tulis aku nak diet tu kan. seram laaa!

ASMT said...

tu la kan..saya pun seram tengok kena potong 8, sian kan limau tu.

petua diet yang terbaik adalah.... beli limau tu bebanyak, jgn lupa cokelat gak ye..pastu pos laju kan kesemuanya kat kitaorang di sini..address jgn risau, minta je dgn cik bibah, cuba laa wat gitu, 3 bulan je u mesti cekeding, cuba la

linn said...

cisssss...tak best lansung petua tuh. nak poslaju ke? takpe next week iols bwk bg kt bibah paksa dia mkn. kalo tak mkn jaga!!!