Monday, April 6, 2009

cerita Secret Recipe lagi

ingat tak entry aku pasal ini dan ini?

baru ni aku pegi mkn kt SR (secret recipe laa bukan silent reader) lagi dan terpandang menda ni.



nampak tak? meh aku zoom sket.


katanye :

"Not Available on Weekends, Eve of Public Holidays and Public Holidays "

hahaha... mereka dah menampal kt setiap menu yg ada kt situ ok. tp takpe laa kan. at least org lain tak tertipu dan berharap akan harga yg dipapar kalo nak mkn during wiken.

power to blogger!!!!

6 comments:

ASMT said...

"Available on Weekends, Eve of Public Holidays and Public Holidays <-- meh KL, meh laa

NouroulSuhaimi said...

hahahaha...
gigih dorang ni... :)

adibah said...

nok.. takpa nok.. lu turun sini..gwe & my dahling blanja lohh (while stock last..kaedahnyewww).. kan dahling kan.. kan...??? siapa dahling ku ittew?? tataww..!! haha

linn said...

ASMT,
ajak ke kl kang banje nasik ayam je takmo la heh!

cok,
tulah...tu pun sb haku komen tu. kalo takk???

adibah,
nak banje SR ke nak banje lain? wahhh..demand plak aku yea hikhik. aku nak ke kl ni jgn memain. kang nuntut kang :p.

eddie dewanaga said...

asam pedas ikan duri ada tak kat SR..???

hehehe... ni kalau gua balik rumah mak gua petang ni, carik ikan suruh dia masak best jugak!

(lari tajuk eh.. sori!)

linn said...

ikan duri tu ikan apa? teubuk ek?

takpe takpe sok kan cuti gi laa suh mak lu masak asam pedas. pelik arrr apsal ramai org suke mkn asam pedas?