Monday, February 16, 2009

jumpa seseorang

ari sabtu aritu kan aku ke jusco tebrau.

sebenarnye aku jumpa seseorang. pestime jumpa dia ni. awalnye dia ni pembaca blog aku katanye. then dok ber ym jer selalu.


jumpa kt permas dan terus ke tebrau city utk tgk wayang. dia adalah pemalu katanye dan muka takleh kuar kt blog. so harus laa nampak badan dan botol air sajork.


before tu mekan kt SR. aku nak amik set yg dicanang kt blog kak ungku, cok semua tp katanye takde. how come? kalo tak salah aku ada satu entry cokolat tu katanye ke jusco ari sabtu. sekali SR sini kata promo tak applicable during wiken. cisssss.


terpaksa laaa amik menu biasa. mkn grilled chicken ngan air peberet sepeti digambar.


pas wayang kitorg jln2 kt mall tu dulu. aku ajak ke kedai wajib singgah aku kt sana. mana lg HARRIS lerr. harris ni adik badik popular book store ye kalo sapa2 tak tau. aku tatau apsal sorg dia je nama lain. wah sorang dia ye. mcm laa org.

haaa...utk sapa2 yg kt jb bln march ni depa nak wat book fair kt pelangi. jom serbu reramai!


tak beli apa pun, cuma jenguk2 jer. lagipun pitih sedang menipis. nnt laa tunggu gaji baru beli few books. sib baik lerr pegi berdua kan. kalo sorang2 aku dah lepak sana baca sebijik dua buku secara percuma jer hehe.


kt dpn harris ada hospital mana ke kementerian kesihatan tah buat kempen derma darah. ramai gak yg derma. aku?

aku tak layak sb tak cukup berat huahuahahahaha.


4 comments:

adibah said...

Wah..jumpa feminat ye noks... ada sign otograp tak? neves tak? hehehe

linn said...

owhh..selama ni uols jumpa member2 chatting tu dikira feminat ye namanye? ramai feminat uols khan??? hikhik.

mek adalah jumpa kwn2 jer uols dan sgt low propail katanye. so takde laa nebes2 sgt.

NouroulSuhaimi said...

nok... penipu itu SR kat tempat ko tu...
aku pergi weekn elok je aku mentekedarah nok?
buleh plak mcm tu ek?

linn said...

kan nok kan? aku pun rasa sesuatu. takpe...nnt aku nak komplen kt mgmt diorg. silap sgt laa kena kt kaki komplen mcm aku.