Thursday, February 26, 2009

pegi pejabat pos

aritu aku dpt surat kuning nih.


ada pos register yg tak dpt dihantar ke umah sb aku kan keje. memula tu dah ...halamakkk... surat saman ke apa plak nih. sb selalu kan surat dia putih, yg ni kunin laa plak. dan satu lg yg tak best sb aku kena amik kt post office (PO) masai. jauh tuh. padahal ada jer PO pasir gudang yg dkt sekangkang kera dr umah/opis.


and PO kt sana tu masih duduk di bangunan lama. tgk laa bangunan tu dr luar pun dah tau keadaan dia kan. kalo tgk kt dlm lagi laaa mcm dok kt tempat yg seram. sib baik org ramai jerr, so tak seram laa.


cuma PO ni yg tak tahan tu masih ramai lg org ok. yelah...kan sekarang ni dah ada kemudahan pay online semua kan. tp ramai lg yg masih byr bil air, bil elektrik kt sana. tu yg aku rasa nak tolong jer depa byrkan thru internet.


pastu lama gila lerr aku terpaksa tunggu. ngan saspen surat apa yg aku bakal dpt tu sebenarnye.


sekali tgk2 aku dpt surat dr nestle ngan voucher giant rm50 uols. aku ada participate kt website diorg aritu. tp apa pun sgt suka dpt voucher nih. walaupun tak bnyk mana tp kiranye leh cover separuh dpd aku nyer monthly groceries.

wiken ni kena shopping kt giant laa nampaknye.

6 comments:

NouroulSuhaimi said...

nok.. belanjer mek kotex night sebanyak 10 packs yer? stock sampai bulan doblas nanti...

suezen said...

wah....best..dpt voucher...;)

linn said...

cokolat,
ko...tak teragak2 tuh mintak banje. kotek tu rega dia 7 hengget kan? 7x10=rm70. aku dpt bocer cuma lima ploh hengget.

linn said...

suezen,
benda2 pree ni semua best. kan? hikhik.

Anonymous said...

cuba lah bukak satu kaunter tambahan kat lobi post opis tu, taruk label besar besar "PAY VIA ONLINE, Service By CikTipah" leh wat duit gak tu kan

linn said...

ni dialog diantara ciktipah ngan PO manager :-

CT: encik..bleh tak saya nak bukak satu kaunter utk online payment kt sini?
PO : bolehhhh belahhhhhh!!!!!!

gitu.