Thursday, February 19, 2009

first payment

aku gumbira nih.

dpt cashier's order dari HSBC. ropanye ada cek utk aku dari nuffnang.


ni my first payment selepas beberapa bulan aku berblog. takde laa beribu2 mcm uols semua tp at least ada laa gak sket2 tambah pendapatan. pendapatan kah?

dgn cek ni menyebabkan aku rasa mcm nak gigih lg berblog dan membuat entry2 yg bnyk. haha bnyk ke pown. dan ada org nak baca ke pownnnn....sudeh!!!!

so..meh laa ramai2 singgah umah aku nih. click2 kt mana2 yg patut ok!

hikhik....

6 comments:

Anonymous said...

tahniah again..

dapat tunggakkan gaji, dpt cek berblog, kena lak time hepi besday....harus sungguh lah ni cik tipah bukak meja, tak gittew?..

linn said...

boleh aja. kan aritu dah tanye nak mkn senibong ke kg pasir putih. tp uols dan cik adik kena laa dtg sini beramai2.

Anonymous said...

syukur2 ;)..usaha gigih lagi

adibah said...

Murah rezeki nok... Alhamdulillah..

linn said...

lilylotus,
harus tuh! hehehe.

linn said...

adibah,
alhamdulillah...