Friday, February 6, 2009

shopaholic movie

pg td citer tv, ni citer movie lak hiks.


aku dok tunggu movie ni kuar panggung ni. katanye akan kuar feb ni. exact date aku tak tau lerr sb lama giler tak jenguk tgv, gsc tu semua. dah lupa jln ke sana kot hehe. tp cite ni aku nak tgk gak lerr.

sebabnye aku suke novel2 shopaholic series ni. tini lerr yg introduce memula dulu. alaa..rasanye ramai kan yg minat. aku punye laa dok kumpul setiap series tp ada gak yg ilang (masalah biasa lerr...pinjam2 nih). takpe...nnt aku nak carik utk lengkapkan koleksi aku.


dan lebih best kalo dpt koleksi dvd dia kan. wahh..berangan. movie tak kuar nak kumpu dvd plak.

haiyoo...lambatnye cite ni nak kuar lerrr.



2 comments:

Ms.Lilies said...

wah..saya pun peminat series shopaholic ni...

linn said...

best kan cite dia. tak sabar tunggu movie jer ni.