Monday, February 2, 2009

oh...no!

ari sabtu aritu aku pegi ke tasik seperti biasa.

dtg agak lewat sket so aku dpt row yg agak belakang gak. kt situ ada few ibu2 bwk anak dan makcik2 dok senamrobik.

dlm pada dok tgk instructur tu, aku ternampak laa ada sorg kt area dpn ni body sgt kendo ok! mmg mcm atlit nye body, sgt perferct kalo tgk dr belakang tu. opsss...aku ckp pasal ciktan laa, takkan laa fempuan2 lak. so dlm pikiran aku ckp...iskkk sapa lak laa body mantap yg tetiba nak join kaum ibu2 senamrobik ni? tak rasa kejantanan dia tercabar ke? sb selalunye jantan2 yg lain akan buat satu group depa je, unless kalo ngan wife memasing.

bih kurang gini laa uol. tp dia pakai baju lerr

then ada satu ketika tu member tu toleh kanan. rupanye bangla lerrr. cisssss. membazir aku tgk dia, memuji dlm ati. kaum2 pekerja dari luar rupanye. terus aku tgk dia mcm dah tak mantap dah body dia. hishhh.

sekalinye kaum gini laa plak kannn

idak laa aku nak minat2 bangla ni. kaku takmo tambah berita kt KOSMO! dara sunti (eh sunti ke haku) lari ikut bangla. iskkk...tidak...tidak.....

patut laa dia tu nak join group mak2 tu. sgt sesuatu!


6 comments:

eddie dewanaga said...

tau takpe...!

:)

linn said...

tulah pasal...

Zuer said...

kuang3

linn said...

ooo gelak yea.

BigMouth said...

Jauh2 kan lah kan.......

linn said...

itulah kan BM. diorg ni kadang bahaya gak dgrnye.