Tuesday, February 24, 2009

jenguk ke bukit layang-layang

last week aku ada sekali jenguk ke bukit layang2 masa festival sedang berlangsung.


pegi after office hour mmg takkan ada laa lelayang yg naik ke udara. diorg biasa naikkan masa kol 3, 4 petang camtu rasanye. tp bukan itu sebenarnye sb aku nak ke sana pun. ada hal lain.


tp yg tak boleh belah parking kena byr tuh. kalo diorg bg convenient parking space takpe laa gak. ni aku terpaksa park kt area masjid sana tuh. alaaa kalo nak park kt situ baik aku masuk ikut pintui masuk masjid. lagi free jer ok.


few kedai yg ada. kebanyakan jual lelayang utk budak2 jer. ada bnyk lg kedai tp since tujuan aku cuma ke booth yg plg dkt tu jer so takde laa nak menjelajah seluruh area. gilo laa pakai sandal nak jln2. kalo guna sport shoes tu lain laa, baru feel2 jogging mcm selalu.


dan konon kata aku nak tgk festival layang2 tahun ni mmg nan ado gak. gambar bwh tu pun diambik masa benti kt traffic light time nak gi lunch.


tak minat laa nak masuk lagi2 ramai org. hmm...tanda2 kertu nih!!!


5 comments:

suezen said...

wah..layang2...;).....teringin nk g festive nih....tp jauh sgt...huhu

linn said...

jauh2 laa best. leh tgk negeri org kan heheh. takpe...tahun dpn ada lagi...leh dtg sini.

Anonymous said...

bila gamaknya orang mesia nak buat layang-layang pakai remote control? best kan camtu...leh taruk camera sekali kat layang-layang tu..byk pekdahnye gak tu

linn said...

huihhh...layang2 bercamera? sgt sesuatu disitu. kabo kt cik ehem2 kang.

Anonymous said...

kakkkakkaa..
opss!! pssstt!! pssssttt!!!