Monday, February 16, 2009

korek duit...

korek kt EPF laa uols apa lagik. ari jemahat lepas aku mengular drive ke jb utk ke pejabat EPF.


ingatkan org tak ramai, sekali rupanye ari tu ari akhir org buat payment rumah kot kalo tak salah. so sendiri mau ingat laa org camne kan.

no giliran aku pun ada dkt 40 org kna tunggu. haishhhh...


yg best tu dlm tgh tunggu, dan dkt2 no aku nak sampai, ada laa sorg akak tu peramah tego2 aku :

(O=org tu, A=aku)

O : ramai btul kan org arini.
A : tulah.
O : akak & suami cuti ni pok pek pok pek.
A : ooh...saya ni mintak kuar jap ke sini. tak sangka seramai ni.

O : pok pek pok pek..akak jauh ni dr tebrau nak ke sini. adik org sini?

A : sy lg jauh..pasir gudang.

O : no giliran berapa? (tgk no aku). ehh..dktnya. tukar ngan akak nak?
A : haaa? hahahaha.

O : akak bukan apa, suami nak semayang jumaat ni.



haaaa...gitu. tak bleh belah ok akak tuh. aku nih mintak kuar kejap je dr boss tp berejam apa cite plak kan. pastu dia mcm insist gak tp aku senyum jer hikhikhik nasib lerrr.


then agaknye dia tak dpt good respond dr aku dia kata hmm nak suh laa suami aka pegi semayang dulu lah.

haaa pandai pun akak. tp ckp dlm ati jelah :p.

4 comments:

Anonymous said...

wah!! terrernya akak tu melihat dan mecuba kesempatan yang ada di sekeliling, boleh belajar dari dia nih...bawa number dia leh tak? hehe

linn said...

heleh...nak cuba kt org lain ok laa tp me kenot meh. takdak muka kesian punya huahuahuahaha (gelak syaiton nih!!)

eddie dewanaga said...

baik punya tegur, rupanya ada katak di bawah selipar...!!

linn said...

aiyooo katak bwh selipar? seram owh!