Saturday, February 14, 2009

bulan cinta katanye...

ni bukan aku yg ckp ni tau, tp kt tv esp astro laa. bulan cinta ke feb ni? alaa korang semua dah beso dah kan tau mana elok mana tak. aku tanak komen.

cuma pd aku feb ni bln mmg aku ingat. sb bulan kelahiran aku lewww hikhik. bukan lerr arini tp beberapa ari je lg. yes..i am a


gituuuu.

oh..ye. aku dpt dr email si rahayu tu. bukan ler kata nak percaya tp most of it mmg kena pd aku. haa sila laa lihat :

Abstract thoughts. Loves reality and abstract. Intelligent and clever. Changing personality. Attractive. Sexiest out of everyone. Quiet, shy and humble. Honest And loyal. Determined to reach goals. Loves freedom. Rebellious when restricted. Loves aggressiveness. Too sensitive and easily hurt. Gets angry really easily but does not show it. Dislikes unnecessary things. Loves making friends but rarely shows it. Horny, Daring and stubborn. Ambitious. Realizing dreams and hopes. Sharp. Loves entertainment and leisure. Romantic on the inside not outside. Superstitious and ludicrous. Spendthrift. Tries to learn to show emotions.

sapa yg kenal aku mesti tau aku ni sorg yg mcm cool (perasan?), sabar je org nye, btol tak? tp sebenarnye aku mmg cepat marah cuma tak tunjuk je. dan lebih tepat aku ni pandai sgt berdrama hikhikhik.

tp lately ni ramai plak yg buat aku naik darah. dan walaupun drama queen tp bila aku bengang tahap gaban, muka tu mmg takleh nak sorok dan kalo bersuara org mesti tak suka. sooo..lenkali jgn buat aku bengang!!!

amenda yg aku mengarut ni? aaahhhh...lantak lah.


12 comments:

adibah said...

Nok,

Intelligent and clever <-- sokong!

Sexiest out of everyone. <-- very der sangat sokong!!

Horny, Daring and stubborn. <-- pergh!!

Loves entertainment and leisure.<-- ini benar dong..!

linn said...

sib baik pergh jer... takde komen apa2 hikhikhik.

chronicles of angelzz said...

CINTA?
HARAMM UOLLSS
HARAM....

wahh emo okeyhhh...
sentap ngan n3 kak jah

linn said...

nok....katanye dah berwirid. masih sentap lagikah? ekekeke.

NouroulSuhaimi said...

horny tuuuuuuuuuuuuuuuu......

linn said...

hahaha..bnyk2 tu yg ko nampak ye nok. itulah..mcm sesuatu jer aku nih ekekeke.

eddie dewanaga said...

horny and daring...

really..???

linn said...

kehkehkeh...sorang lagik.

Anonymous said...

tajuk entry tu elok jadi WHO I AM kan? kan?

happy belated birthday to u cik linn.

Allah selamatkan kamu...Allah selamat kan kamuuuuu...Allah selamatkan cik linn

linn said...

haiyoooohhh...belated ka? blum lg daaa. masa buat tu tgh bengang tahap gaban tuh.

Anonymous said...

lamakkkk!!! tersilap baca....ampun...tapi blom makan nasi ayam lagi tau ari ni hehe
tukar tukarrrr....

happy advance birthday to u cik linn.

Allah selamatkan kamu...Allah selamat kan kamuuuuu...Allah selamatkan cik linn

linn said...

patut lerrr salah2 sb mkn nasik lemak ropanye. kang tghari gi serbu nasik ayam ngan cik adik uol ye.