Tuesday, February 24, 2009

aku ber skendel???

bosan2 semlm aku pun godek laa statcounter blog aku nih.

lama tak jenguk dah ok. masa memula buat blog dulu rajin laa gak tgk. org kata ala2 kemaruk laa kan. pastu dah lama2 terbiar camtu sajo. lagipun visitor tak ramai mana pon. so mcm ala2 malas laa.


mostly yg guna search engine jumpa blog aku bila cari pasal minyak engin ok. ni mesti terjumpa page aku cite pasal salah masuk minyak engine ni. cisssss...bikin malu gue sajo.

yg lain tu pasal bandung laa, pasal kopitiam laa, pasal artis dan lain2 lagi.

tp yg paling best tu siap ada keyword skendel red tube. jgn kata kt statcounter jer, kt nuffnang nyer keywords referral pun aku jumpa ayat yg sama. bnyk ok, dkt 10 hit gak yg masuk.

wakakakakaka.... pitam aku seketika. bila masa aku tulis word ni pun tak tau. tgk2 org dok jumpa entry aku pasal driving license aku yg dah mampuih plak. kesiannn....mesti frust menonggeng tuh.

haissshhhh...tu blum aku tulis ayat2 spt tetek ketet ke bontot besar ke mau hit bnyk lg hit nih kan. ohh...saja je aku tulis tu biar org gugel jumpa.

keh keh keh...

8 comments:

Ungku Nor said...

ko mang mengong kan??
hahahaha

linn said...

takpe kak. bg org bacaan ringan tgh2 hari camni. ngehngehngeh.....

adibah said...

wah.. uols skendel kah???? skendel apakah ittew??


*mak totop molottttttttt!!!!!!

linn said...

mek pun takde idea ok apa yg dikatakan. uols pun tau mek ni naive...

sekian.

hikhik.

Anonymous said...

tak tau nak komen pe...
nak surf kt tenet cari pekebenda red tube nih, kangg pengsan lak
*me <---femalu and naive...

linn said...

uishhhh...jgn jgn. nnt kang jumpa red tube terus tak naive.

nnt kang mintak je gepren uols.... opsss salah, bopren uols terangkan dgn lebih lanjut.

NouroulSuhaimi said...

nok.. mak kena jugak dekat nuffnang
ada orang gugel "kamben" dan paling latest "kecikkan buah dada"... bleh?

linn said...

kehkehkeh....kamben tu ok laa sb rasanye mungkin penah ckp kan tp kecikkan buah dada? badan cam kita ni bleh ke nak kecikkan dada nok hikhikhik.