Thursday, February 19, 2009

hepi besdey to me

yes uols. besday ai leww arini.

dilahirkan beberapa2 tahun yg lampau pd tarikh ini, bersamaan ari senin jam 9+ pagi kowt kalo tak salah. alaa mana laa aku tau, aku kecik lg time tu.


yg ke berapa? dah berpuluh puluh puluh puluh puluh tahun yg lampau laa uols. aku pun tak ingat.

bleh?

tp sb aku lahir 19hb so aku feel2 yg aku adalah 19 forever. khannn??? dan juga jgn tnye selebret mana ye sb aku mmg tak selebret pown.

aku juga mendpt msg dr hotlink yg katanye bg reward sempena besday.


owhhh...mekasih ye maxis. tp walaupun begitu aku tetap tak lupa ngan perbuatan korang meng-stresskan aku dan pengguna yg lain dgn broadband ko tu yea. never!

hikhikhik...

20 comments:

Anonymous said...

kak linn..

hepi bday 2 u...
wah.... yg ke bper ek??? heeehee...
so pa lagi..harus celebrate ni..
wish u: hepi selalu..success dlm sumer perkara yg dilakukan..dan cepat2 tut...dh x sabo nk mkn nasi minyak bawah khemah arr....

NouroulSuhaimi said...

hepi besday nok.... semoga muda selalu hendaknya! :)

Kak Senduk said...

happy birthday uolss...semoga cepat cantek, cepat kaya, cepat dapat rezeki, cepat segalanya lah..jagan cepat mati dah ler...

love uolsss
from
datin paduka ampuan senduk

linn said...

ummifirzanah,
mekasih uols. wahhh tak puas2 mkn nasik briyani gam hj karim aritu ke? dah bwh kemah dah tuh. takpe...raya taun dpn kita propose kt management wat nasik minyak lak ye.

linn said...

cokolat,
tq nok. harus laa aku nak muda selalu khannn!

linn said...

datin paduka ampuan senduk,

terkesima aku dgr ko punye ucapan tuh. jgn ok...aku blum berlaki secara sah lg nih. so sedang gigih utk ke arah itu dulu laa hikhik.

apapown mekasih uols.

Suziey Ahmad said...

heppi besday aquarius (r u?) girl;) if yes..we're in the same zodiaq..

hai salam singgah:)

Anonymous said...

hapi besday to u..
smoga pnjang umo n d mrahkn rezeki..eh lupe lak semoga d ptemukn jodoh...huahuahua..
umo lum mlebihi had lg kn???

linn said...

suziey,
tq suziey, i ni aquarius + pisces pun ada hehe. nnt2 singgah2 laa lagi ye ;).

linn said...

ahmad dhani,
makasih pak. waduh kamu kok nanya umur lebih had apa nggak. org umo 100 tahun pun bisa dpt jodoh inikan pulak gue yg baru sembilanblas taun. hikhikhik.

linn said...

oceangirl & gang,
mahap sgt komen anda nggak bisa di publish sb ada unsur2 pasal org lain :p.

linn said...

apa pown to oceangirl & gang, mekasih sb bg wish :D. lenkali jgn ckp pasal benda yg tak pasti sumbernya ye. kan dah komen tak kuar hikhik.

Anonymous said...

kalu dah wished dah ari tu, leh wish lagik ka? lantaklah kan...hepi birthday cik tipah. Moga semua hajat tercapai...kena gigih gak pun..hajat tahun lepas bape percent achieved?

linn said...

nak wish limaploh kali pon ok jerr. hajat taun lepas? ada ke pun. mcm takde jer hahaha.

adibah said...

Kekanda,

Adinda ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada kekanda. Semoga kekanda berbahagia di hari lahir kanda ini. Adinda dan Abangda mengucapkan, kalo turun KL, jangan lupa bukak meja untuk adinda dan abangda ya.. :-)

chronicles of angelzz said...

selamat hari tua noxxx...
gtew makin hari makin muda kekdahnya

linn said...

adibah,
kekanda? cissss. nok, nak bukak meja kena kt umah sendiri taw. kalo kt kl dah dikira bukak meja umah org dah tuh hikhhik.

mek mungkin ada course lg kt kl. nnt tgk laa cemana ye.

linn said...

angelz,
mekasih uols. harus laa makin hari makin muda. kalo tak takkan makcik mahzan tu jadik cenggitu kan uols? dah melampau2 mudanye hikhikhik.

Ayu Jaffar said...

na,
masa aku sms kau wish sebeday 2 u, somi aku dok jeling2, gilos kot bini aku main sms dlm selimut :)

nasib baik dia tau kau tu pompuan kalau laki2 habes haku......

linn said...

dah lerr dlm selimut, pepagi buta lak tuh mana laa dia tak jeling2. bgus gak ko bertindak pantas bgtau msg tu utk aku kan hikhik.