Wednesday, February 11, 2009

ntah apa2

lama tak buh muka tuan blog kt sini kan.


motif amik gambo kt cermin kecik compaq powder adalah utk menampakkan kecik sket muka aku yg beso nih ok. dan . dan sebenarnye aku nak tunjukkan cikwat yg tetiba tumbuh kt muka nih. tak ske!

muka adalah agak suci dari mekap dan dr apa2 jua anasir luar sb gambo ni di amik kt surau opis nih hehe. yg itam2 tu jeragat yg degil yea. dah laa gitu tetiba tumbuh cikwat kt pipi ngan tepi mulut. isk iskkk... selalu tu kan bebudak remaja je yg ske tumbuh2 jerawat ni kan. kalo yg tua bangka ni mmg sgt jarang.

tp pd aku walau apa pun benda ni membuktikan satu perkara. tau tak apadia? tak tau? meh aku ckp?

ini membuktikan yg aku masih muda rumaja!!!

lalalalalalaa.........



10 comments:

Dakjaat™ said...

ah! jgn terlalu pasti .. mata mu menunjukkan diri mu nampak tua sudah ... heheheheh! ;p

Ayu Jaffar said...

eleh kau nak tayang henpon kan sebenarnya ????????

uniform kau tu!!!!! satu memorila buatku :P

linn said...

cissss...

ehh..tp org tua mana ada jerawat. cer cite sket. takde kan? elehhhh...

linn said...

ayu,
weiii..hempon haku tu dah berkurun pakai, dah asik hang jerr pown. takde makne nak nunjuk.

unipom ni? ko nak ke? kang aku bg selai nak? hehehe.

eddie dewanaga said...

jerawat..??


kuat berangan....!!!

linn said...

wehhh...mana de...

adibah said...

kurusnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

AnakSedaraMokTeh said...

apsal pakai baju spital??????...

linn said...

adibah,
yee...aku tau. cermin kan?

linn said...

ASMT,
ni bkn baju spital lerr, ni cleaner kt kl sentral tuh. tak pasan ke?