Friday, February 6, 2009

knight rider

korang....

tgk tak smlm cenel 711 kol 9.00? ada brand new knight rider kan.


since aku benti dr keje mendonlot cite dr tenet, aku dah tak amik tau sgt perkembangan cite dr luar. sampai lerr sorg member tu bgtau ttg kewujudan cite ni. tp utk aku mendonlot dr tenet mmg laa tak penah sejak aku guna meksis beratben (konon2 depa takmo p2p lerrr). so mmg aku tunggu2 dia kuar tv.

tulah yg kuar smlm tu. brand new ngan pelakon2 baru lg. david haselhoff yg belakon the original knight rider tahun 80an dulu pun ada gak smlm. ropanye dia jadik bapak kpd new driver ni. eh sapa ek namanye td. lupa lak aku.


korang ni kenal tak ni? penah tgk tak citer knight rider dolu2? tu haaa gambo dia aku dah tepek.

iskkk...terasa kertu sgt lak. aku still hingat lerr citer tu. dulu2 aku kaki tv. knight rider lah, mcgyver lah. smpai laa sekarang pown kaki tv gak hiks.

bnyk btol citer baru sekarang ni. tp kelas pun nak start dah.

hishhh....


4 comments:

eddie dewanaga said...

semlm first episode main kat astro kan..? agak dramatik compared dgn siri 80an, 25 tahun dulu...

plus, new driver was an ex-army ranger, the girls are adorable, KITT lebih dasat, lebih power dgn boleh tukar2 penyamaran...

linn said...

ye btol...smlm 1st episode 1.5 hours. best kan series yg baru tuh.

tp haiyooo....knight rider yg dulu dah 25 tahun dah ke? isk isk iskkk.

adibah said...

Cerita Knight Rider? Errr.. tak ingatlah.. Tadi check kat wiki, baru I tau cerita nih.. Barulah I tau.. rupanya masa citer Knight Rider LAMA tu tayang kat TV dulu2, I blum lahir lagi. Abes teww cemana ya nok?


*Larikkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wakakakakakakakakakakakaka

linn said...

blum lahir ke. ooo yelah uols kan mudeww lg. baru 17 ye nok?