Friday, February 20, 2009

kek semalam

kan aku ckp aku tak celebrate besday kan?

mmg btol ok. kalo ada pun setakat makan ngan member2. tp kali ni mmg takde plan lansung ngan sesapa. mood aku pg smlm pun adalah agak sewel, smpai ofis dah agak moody dan mls nak kecoh2 pasal besday. tp since depa pown org HR mesti laaa ada rekod kan.


maka mereka2 ittew (read : miss I, mek IT, e-ka & anum) telah membelikan kek utk aku tiup2. cissss...ingat nak dendiam sajork. siap bwk ke dlm bilik aku yg sekangkang kera. baru je nak sound sebenarnye sb tgk miss I dok lari sana sini. mcm ala2 sibuk bebeno ni mengalahkan aku. ropanye dia nak mencarik2 mancis.

kemain cucuk2 lilin bebnyk nih. tp bukan ok! itu bukan umur aku yg sebenarnye.


tp apa pown syukur lerr org dah belikan. mekasih aa korang yea. sedap kek tu - blueberry cake.

tp peberet aku ialah chocolate atau pun cheese cake. opsss bukan demand, cuma nak kenalkan ngan peberet aku jerrr. kot2 lenkali nak beli lg ke :p. over sgt kan hikhikhik...

once again.. TQ...TQ...



4 comments:

adibah said...

Nok.. berjaya jugak la ye tiup lilin!! Hiks!

linn said...

tulah pasal. abis dah angin dlm badan sb kena hembus2 lilin2 tuh hiks.

Anonymous said...

Anda orang Johor....
Jom lawat
http://www.deJOHORe.com

linn said...

hi mdnor, dah jenguk dah blog u td. tp tak semestinye org johor je yg leh masuk kan? :)