Thursday, February 12, 2009

tak berapa sihat

aku ni apa kenapa tah...rasa tak berapa sihat je lately.

ari ahad aritu pepagi lg aku dah semput. dedolu aku ada mild asthma then kena bantuan inhailer kalo kena attack. tp alhamdulillah benda tu dah ilang sket demi sket. tetiba kena lg plak aritu kan. cuma takde laa teruk. masih leh berckp cuma tercungap sket.


semlm plak balik je dr keje terus tukar baju. tak mandi cuma basuh muka dan apa2 yg perlu. sejuk beb. aku siap tutup kipas, pakai baju 2 lapis, pakai stokin dan berselimut bagai utk nak tgk tv jerr. pastu tido awal. ada org call pun aku jwb acuh tak acuh. sapa2 yg ada msg aku smlm kalo aku jwb merapu tu mmg sebenarnye aku tgh merapu yea hikhik. takleh nak pikir lerr.

org ckp sekarang ni musim panas. smlm kt sini ujan, semua org suka. tp aku rasa sejuk je few days dlm minggu ni. bila ujan lg laa sejuk. tah hapa2 je kan. nak kena check doktor ni tah2 hormon dlm badan tak betul.

ehh...bukan ada doktor ke dok baca blog ni. ada kan nok? hikhik.

4 comments:

adibah said...

Bukan doktor.. tapi tukang tilik ubat yang sangat disayangi oleh tokey nasi ayam. Hehehe..

*larikkkkkk

linn said...

owhhh...tukang tilik rupanye. patut laa dah mcm singseh dah ihikkk.

p/s : nok rasanye korang kena sign kontrak ngan tokey nasik ayam tu laa. leh dpt diskaun.

Anonymous said...

tak sihat time hujan???? mmmm..tanda-tanda awal nak kena mengadap tok kadik lah...hihi

p/s: jgn lupa jemput gue.

linn said...

oitttt???? jumpa tok kadi? tok kadi ada ubat ke?