Wednesday, February 4, 2009

gerhana matahari

aritu kan ada gerhana kan masa cuti raya cina.

aku punye laa tunggu nak amik gambo.


dlm kol 4 lebih tu dpt gambar yg ni jer. nak ngambik gambo tp mata tak pandang ke atas. main halakan hp ke atas pastu tangkap je hehe.


smpai kol 5 lebih pun aku tak jumpa gak. mesti masa aku tangkap tu dah abis dah sb nampak mcm mendung2 kan.

gitu lah.

2 comments:

Dakjaat™ said...

tak nampak pun gerhananya.....

linn said...

mmg tak nampak pun. agaknye tercepat ke terlambat kot tatau lerrr.