Monday, February 23, 2009

ratu jamu kah?

aku dah konon2 teringin nak makan jamu ni uols.

kt ofis, maknab ada tolong jualkan org punye jamu, home made ni tp aslinya indonesia katanye. org tu pun indonesian.

miss I dah minum jamu tu dah few months dan dia pown dah cerita ttg keberkesanannye. antaranye perjalanan sistem dalaman wanita yg lebih baik dan lebih bnyk khasiatnye utk tuttttttttt laaa. tuttttt tu adalah censor sb ianye adalah hal2 suami isteri. aku tak pandai nak elaborate bab2 ni ye. naive laa katakan. ye kerrrr????.


mulanye aku takde laa nak involved sb ellooowwww... ai takde keperluan ok. nak buat apa lakan. tp diorg cerita jamu ni pun elok especially during bendera jepun melanda, so aku pun try.

not bad gak rasa dia sb dia ada buh asam jawa dan gula batu. tp rasa2 yg lain mcm kunyit, sireh dan sebagainye pun ada gak sket2. tak tau laa effectnye kt aku sb aku baru nak try.

nnt kalo ada apa2 perubahan aku story kt sini yea. tp mcm bahaya gak kan sb ada lelaki2 gak yg baca blog nih. ohh..to lelaki2 semua kalo baca pasal jamu ni lenkali sila scroll down jer. takde apa pun yg menarik.

gitu...


10 comments:

Tijah said...

yer. sila elaborate. aku mmg sker bab2 ketat, rapat, mantap sgala nih...

adibah said...

Nok, mek kompom ASMT mesti komen yang ini. hahahhaa

NouroulSuhaimi said...

tengok... aku dah agak TIJAH memang laju jer komen bab2 ni. pes commentor lak tu... hauk je!

nok.. betol ke naive nok???? ragu2 mak di situ..

linn said...

tijah,
ko...cepat je yea. tp sekali lg aku nak nyatakan yg aku adalah naive. kehkehkeh.

linn said...

adibah,
setakat ni takde lg nok. mesti dia segan kot hikhikhik.

linn said...

cokolat,
kan nok kan. tijah mmg arif bab2 gini lerr hahaha.

nok...caya laaa. aku adalah naif. toksah nak ragu2 occay!

*sambil kelip2 mata gitu.

Anonymous said...

gitu...???

*ASMT is 21/KL/female/femalu/naive/hampir-hampir baligh <-- female tau, ulang sekali lagik..

linn said...

huh...konfem kah ASMT nih? laaahai...rupanye selama ni iols salah sangka lah yea. isk isk iskkkkk.

Ungku Nor said...

jamu panas tau.

ko kena minum air kosong lebih. betul nih, akak tak tipu.

kalo tak, nanti kulit kita cepat kering, mulut salu pecah2.
kawan akak dah kena.

linn said...

uikkk...ye ke kak. nak minum air masak ni kadang tu asik lupa jerr hehe. takpe...pasnih kena minum bergelen2.