Tuesday, February 10, 2009

kelas dan assignment

kelas aku patutnye start pada 7hb aritu.

tp sb masalah teknikal kot tetiba kena start on 21hb. tak kisah laa kelas bebila kan, janji ada kelas dah cukup.


ada satu cite lawak seram sebenarnye. bila aku dok copy2 notes online (yelah kena prepare b4 kelas start kan), aku pasan kod utk subject finance aku tak sama ngan kengkwn lain. dulu sblm register online pun ada prob. aku sorang tak di offer suject tu. tu yg aku gelabah suh depa tgk balik. once diorg bg je subject tu aku terus click tanpa tgk kod subjek yg ditawarkan.

serta merta aku wat report ngan CGS (centre for graduate studies) kt kl dan cite prob aku dan salah aku. dan mereka pun ngaku salah depa gak sb offer salah subject. fuhh...sebbaik lerrr leh tukar dan tak start kelas lagik.

tp walaupun cenggitu, aku dah start dpt assignment ni. ada 3 assignment. 3 lagi bakal menyusul laa jap lg. salah satu tu aku kena buat report not less than 50 pages. aiyoooo..pnjg gilo babas laa report aku tuh.

mana nak start ni yea? dah 2 bulan tak study otak pun dah agak karat dah. iskkk...kena tgk buku lerrr.

ada sesapa rasa nak tolong buatkan assignment aku tak? hiks.

4 comments:

Anonymous said...

start je dgn chapter bandung, pedulik kan depa nak kata pe pun...hihi

adibah said...

nok, waima cemana sekali pun.. kita kena gak buat sendiri.. kena gigih nok..! Chaiyo! Chaiyo!

linn said...

ASMT,
amboi amboi chapter bandung ke. kena calling2 zuer lah kalo cenggini. nak tnye rangka karangan. gitu!

linn said...

adibah,
tulah pasal nok. tp kan...tp kan...hikhik...takpelah.