Wednesday, February 25, 2009

farewell shera

last week kami buat nak kata majlis pun bukan majlis, tp minum2 je kot utk majlis farewell shera.


shere tu temporary clerk kt accounts dept. dia dok gantikan diorg2 yg cuti bersalin dan kebetulan plak akhir tahun tu ada 2 org yg cuti. so dia dikira temporary clerk yg agak lama gak laa dok di opis nih. dia ni gak yg bg kitorg nasik ambeng aritu tu.


takde mkn2 berat pun sb baru je majlis aritu kan. so kami cuma beli goreng pisang dan lain2 gorengan yg sesuai utk minum ptg. siap beli karipap yg plg popular kt asir gudang nih sb dia nyer karipap mcm goreng pisang panas. motif sgt kan karipap mcm goreng pisang. apa barang tah!


then dilawan ngan teh tarik yg agak kaw gak laa. sapa tah buat teh tarik tu aku pun tak tau. tau minum jerr.


selain tu beli gak lerr kek utk dipotong2 feel2 hepi besday tu yu. oohh minum2 tu dibuat selang sehari dr besday aku. diorg kt akaun kemain klentong dia kata kitorg sibuk2 ni sb nak celebret besday aku. bleh plak dia caya kan.


ada lg org yg lebih naive dr aku. aku ingat aku sorang jerr :p.

8 comments:

Anonymous said...

takde tmpt kosong ke serap dia terus..hehe..mesti syahdukan

linn said...

takde..sb company dah freeze staff intake. sian dia. tp dah dpt keje lain gak kt tpt one of our customer :).

NouroulSuhaimi said...

mana gambar kek?
x terliyor laa....

linn said...

laaa...tu kan ada dia dok motong kek tu. takyah tgk yg dkt2 kang org asik tgk makanan je kt blog aku nih hehehe.

Anonymous said...

memang blues lah u all nih, baju biru, carpet biru, pingan biru, kusi biru, nasib baik karipap tak order kaler biru kan...kang jadik biru anak mata
lamakkk...saya pun terpakai baju biru jugakkkk...ishh sib baek tak termasuk dlm pic kan

linn said...

biar semua biru jgn otak yg biru. ehh..ye ke otak tak biru? huahahaha.

Anonymous said...

iye betul la tak biru, cuma kuning je... hihihi

*tak sempat nak larikk!!!!..berat peyut makan byk sgt pagi nih

linn said...

cissssss!!!!!

tp bukan iols yea. iols naive :D.