Wednesday, February 4, 2009

noraki kopitiam

minggu bila tah aku dok meng-folo mek IT jumpa vendor baru utk kitorg punye IT section.

diorg tu nak mencari lobang kt dlm company ni sb tu dia nak jumpa mek IT. yelah...nama pun mek IT, mestilah org kuat IT gitu katanye huhuhu.


diorg tu ajak lunch kt satu kopitiam ni kt taman air biru. nama kopitiam tu noraki kopitiam.

diorg siap ada special menu iaitu nasi ayam, mee bandung muar dan satu lg aku tak hengat laa plak. aku makan mee bandung muar yg merah menyala2. rasa dia biasa2 jerr. tp rasa mee bandung ni mengingatkan aku mee bandung kt kampung masa aku kecik2 dulu. bapak aku ske beli kt odeon (kedai mkn dkt ngan panggung ler). tp sekarang mana ada panggung2 mcm rex, lido, odeon tu sumer. wahhh...terasa kertu nye haku.


then air kt kopitiam ni pun tak berapa best. kopi dia very light dan tak kaw. tak nama kopitiam laa kalo tak kaw2 smpai penin kan.


apa pun aku takde laa komplen dpn2 diorg tu. aku komplen ngan mek IT je. kitorg takkan pegi dah kalo saja2 nak mkn pon rasanye.

tp kalo org belanja kan harus laa diam jer hiks.

2 comments:

Anonymous said...

pernah try abc dia??
nyakut gek kt org klate..hehehe..
tp mahei sket arr Rm3 sebungkus..xde eskim pun....

linn said...

ohh..ye ke. alaaa susah arrr pegi kedai tu. jauh ke dlm.