Thursday, February 12, 2009

nasi ayam istana

aritu aku pegi makan kt nasi ayam istana.


ihik...nama tpt tu aku saje bg sb aku tak ingat nama tpt dia. mmg dkt ngan kawasan istana dan tpt2 TMJ main kuda laa. apa yea tpt dia. sapa tau kang bgtau yea.


kak shida yg bwk ke sini. dah lama gak dgr cuma aku tak tau tpt dia. located at kawasan kuda berlari2. walaupun gitu takde laa bau kuda ke taik kuda ke. kalo tak cemana nak makan kan.



kedai dia pun satu2 nye kedai kt situ. tp mmg ramai org lerr. diorg ada menu lain tp yg popularnya nasi ayam. ayam dia pun ada 3 jenis

black pepper :


ayam sambal :


dan ayam biasa :



kebetulan lak kami order lain2 perisa. dpt gak aku rasa semua hehe.

for me nasik dia mmg best lerr. patut pun ramai org. yg black pepper tu yg plg best. lenkali leh laa repeat lg kt sini.

best! best!

13 comments:

AnakSedaraMokTeh said...

hah!!nasi ayam? opss!!! pening perut gue..

kak senduk said...

kat mane tu senah oi..saje je tau..faveret tu...akak mmg x suka makan ayam sangat..tp kalau nasi ayam akak suka...

dah lah akak ngah diet ni...kalau bau je leh gajah tak?...kat ne tu

Tijah Lawa said...

hohhhh. berjaya sungguh diet ko. hehehe

linn said...

ASMT,
haa penin plak. tu mesti mkn nasik ayam lg smlm yea.

kak senduk,
kt kaw istana area sentosa/pelangi kt jb laa kak. tp nasik ayam tau! bau je ok tp kalo mkn mmg tak sesuai utk kancil idol. utk peserta gajah idol ok.

tijah,
kann? aku mmg diet cenggini. hahaha.

Dakjaat™ said...

ingatkan makan kat istana agong .. kehkehkeh! ;p silap2...

eddie dewanaga said...

kat pasir pelangi ni, tapi gua blom try sini lagi...

AnakSedaraMokTeh said...

kalau u all dok berdiet especially agak ekstrim gitu..jgn lupa kena makan multivitamin dan multimineral pills.

linn said...

dakjaat,
istana agong cemana nak pegi. dok sini jauh oo.

eddie,
owhh..pasir pelangi ke nama tpt dia. kitorg pgil kandang kuda je hehe. try arr beb. sedap pe.

ASMT,
owh..ye ke? ok ok kena take note nih. iols biasa kalo diet ske mkn mekdonel, kehepsi, pizahat dan mkn roti canai mamak kt PBB kol doblas tgh mlm sebnyk 2 kepin.

ASMT said...

bagus bagus hahahhahaaa
we have enjoy our food, aren't we? hehe

ASMT said...

lamakkk silap lak..nak tulis Aren't we?....jadi we are not lak ish ishh tersasul lapar maaaaa

linn said...

laaaa...kesian lapo. awatnye tak jemput cik adik uols mkn nasik ayam di kejiranan tuh. opssss...bnyk ckp lak ek.

* larikkkkk!!!!!!!

adibah said...

Nok, hari ini pun nasi ayam lagi.. mrasa!! Aduhaiii!!

linn said...

adibah,

wahhh....lagik???

*pitammm!!!!