Wednesday, February 18, 2009

bila semua nak bg arahan...

aku yg akan pening!!!

penin..penin...peninnnnnnnnnnn.

hoh rasa nak benti keje jer. hmmm...btol laa aku nak benti laaa. erkkkkk tp .. benti keje kol 5.30 jer tau. sok masuk semula laa :p. (tiru idea tijah nih).


opsss...apakah nih? jgn speku ok aku naive..tak maksud apa2 pown

ko gile nak benti keje. sapa nak bg makan aku, byr utang aku dan semua monthly mentenen aku. kalo ada laki takpe laa gak kan. tak pun sugardaddy ker.

pstt..psttt....sapa ada kontek dato2 tu sila laa roger2 kt aku yea. hohoho gilo dah neh.

:: ummifirzanah a.k.a orang kaya depoh, bila nak kuarkan arahan awak lak?

hikhikhik.


6 comments:

adibah said...

Nok, sejak dua menjak nak happy besday to you ni.. semacam je gwe lihat kamu.. huhuhu..

I ada number.. nanti I sms kat u ye.. hiks!

Anonymous said...

kucing tu ngajak kawan dia pegi kipmart lah tu kan? kan?..

kalu uols jumpa dato, kang dato pun kasi arahan gak..camna???

linn said...

adibah,
semacam kah? sila lihat semula entry mek pasal feb tu yea hikhik.

linn said...

ASMT,
laaaa..kucin pun nak pegi kipmart. pegi laa pasaraya lain, lg bnyk makanan per.

erkkk..kalo dato bg arahan ckp kt dia "sudehhhhhhh!!!!". gituuu.

chronicles of angelzz said...

perhatian kepada cikki yang bernama linn sila masukkan duit sebanyak rm 10000000 ke akaun iniew &^%$@@$%^&**...
inie adalah arahan okeyh!!!

linn said...

haiyoooo tak agak2 nye arahan ye nok. tp arahan bg duit utk org yg dintis ni sgt sedey laa kan. kalo dlm rupiah tu ok sket kot hahaha.