Thursday, February 5, 2009

pasta kerr??

menda ni aku masah tah minggu bila tah.

(abis tu dah takde cite laa nak cite :p).

fettuccine tu yg lama punye tak terabis lg. abis tu sapa nak mkn kalo tak aku kan hehe. pastu perut lak mcm berhip hop time tu. nak kuar malas, so terpaksa laa aku membuat masakan yg asal boleh je.


aku penah baca blog tijah kalo tak salah. katanye kena kretip kalo nak masak nih. aku pun coba2 jadik kretip lerr. alaaa..tak sedap pun aku sorg yg mkn, org lain bukan tau. hikhik.

hasilnye mcm yg korang tgk tu lerrr. pasta malaysia kekdahnye.

4 comments:

adibah said...

nampak sedap noks.. nanti bagi mek resepinya occay!

linn said...

resepi kah? sgt nanges resepi dia nok! ekekeke.

Tijah said...

hhahaha. ko mmg kretip. best gak fettuccine ek? nak try ahh...salu asik makaroni jer

linn said...

tu ah. best aja kalo dah masak. dpt lak yg masak kretip mcm kita. gitu!