Monday, April 6, 2009

craving for nando's

cite last week lg ni uols.

pas membeli dan belah kt jusco (lagi???) aku singgah jap kt nando's kt sini. utk mkn sorg2 kt restaurant mmg tak mungkin laa kan. so aku tapau.


beli quarter chicken hot peri-peri dgn 2 side dishes.

1st time beli kt sini nih. ayam dia dipotong memanjang dan nampak bnyk. ehhh...ke dah lama camni haaa? aku rasa last sekali mkn nando's ni on 8/2/09 dan tak plak camni . perghhhh...ingat exact date tuh hiks!


peberet aku kt nando's ni ialah dia nyer potato salad. tp kentang dia tak empuk laa plak. agak potong stim disitu.


dan coleslaw yg sedap. lg sedap dr kfc ok.


dan lagi diorg nyer packing utk side dishes tu takde pakai bekas plastik pun kan. dia guna kertas tp yg tahan basah laaa. mcm ala2 mkn chinese food kt cite2 tv yg selalu dok ada tu lak rasanye.


so terliur tak ngan gambo2 aku? gi laa carik nando's berdekatan ngan tpt uols yea!

8 comments:

eddie dewanaga said...

dah lama beb, gua tak mkn ayam2 fast food ni... selalu beli mentah, pastu gua merajinkan diri, goreng dan bakar!!!

linn said...

goreng sendri takde rasa peri-peri ciken beb. tak sama rasanye!

ASMT said...

belum penah rasa lagik, asyik rasa nasi ayam je

adibah said...

peri-peri tu kalo pedas bebeno.. boleh beri-beri dibuatnya, kan?

linn said...

ASMT,
jap lg kalo nandos wat nasik ayam sure ASMT yg dtg dulu kan? isk iskkk.

linn said...

adibah,
beri-beri pun takpe janji dah ngap dulu peri-peri yg best tak terperi tuh. aku gila nandos nih.

Ayu Jaffar said...

ermmmmmm lama sgt tak mkn nandos ni, siyes lupa rasanya mcm mana :(

linn said...

sedap weh. aku ni dah gila nandos tak pandang kfc tu semua. aku siap simpan peri2 sos tu kt umah. nnt kang nak bli sebotol laa dr sana. best!