Friday, April 10, 2009

kabinet dan politik

korang mesti ramai dah tau kabinet baru 2009 kan. bukan kabinet dapur mcm tijah tu yea, tp kabinet menteri oleh PM baru laa.

ni ada link dia utk tgk senarai kabinet baru. click disini.

walaupun aku ada sorang uncle yg aktif berpolitik tp aku tak berapa sket pasal politik nih. tp still.. kena laa amik tau kan. dah ko dok kt msia. org luar pun amik tau.

kalo politik pejabat lagi laa aku nyampah. mek IT, ummifirzanah. korang suka politik pejabat tak?


hikhikhik.


6 comments:

Tijah said...

aku rasa cam tertelan bijik kundang masuk sini taw! hikhikhik

ASMT said...

saya dari dulu hingga kini tak faham2 pun apa kebendanya makna politik ni.

eddie dewanaga said...

semoga muka2 baru ni boleh perform dgn bagoss...
kalau tak, off u go!!!

linn said...

tijah,
ko penah rasa telan biji kundang ke jah? hahaha.

ASMT,
laa ye ke. dgr cite ASMT ni suke sgt mengugel. gugel laa carik apa makna politik cepat. hikhik.

eddie,
tunggu dan lihat aja!

adibah said...

Nok,

Kat mana2 pun ada politik nok.. cuber tengok anak ikan pun pandai politik nok!!

linn said...

owhhh...mek adalah tak pasan yg gambar hiasan adalah gambar anak ikan ramai2 yg dibela oleh bapak ikan. apakah tandanye tu?