Monday, April 6, 2009

tanda2 aku adalah stress

aritu kan dah bli buku, last week bli lg 4 buku yg tak sentuh lg.

sabtu lepas aku beli dua lagi buku. satu buku cite..satu lg buku ehem ehemmm...masak2 tuh. aku bli buku tu sb dia bg resipi yg sgt simple. aku dah try before this diorg nyer cupcakes & muffin dan sgt mudah. nak try kek blum berkesempatan lagi laa plak.


pastu aku adalah membeli dvd heroes utk season 2 dan season 3. full ok! tak agak2 nih. ehhh korang kalo nak bli dvd kt pasir gudang ni murah taw. tu aku bli 8 keping cuma rm30 je. murah kan? korang nak dvd kaler2 pun ada (agaknye laaa).


dan lagi aku dah start rajin masak2, rajin makan2. beli jajan2 utk dimakan sementara mentelaah. tp biasanye tak mentelaah pun aku bedal gak benda2 nih. tgk size laa kan!


tp pas exam leh pegi stress therapy yg best ;).

4 comments:

ASMT said...

nak dvd ong bak 2...

NouroulSuhaimi said...

gambar yang last tu...
yang last tuuuuuuuuu.....
tuuuuuuuuuuu...

eddie dewanaga said...

DVD kaler2 tu apa Linn..??
yg mcm kaler biru2 tu ke..???

hahaha... 8 keping rm30, murahnya!!!

linn said...

ASMT,
laaa ong bak 2 bkn dah lama kuar ke. meh meh dtg sini bli dvd murah!

cok,
ko pun ske biskut rocky ke nok? best kan lagi2 yg stroberi tuh.

eddie,
haaaa...yg kaler biru, kuning tu laaa. tp agaknye je tau. wa tak penah tanye lg ada ke tak tuh.