Monday, April 13, 2009

jco dah ada kt jb wehhhh

jakun sgt haku nih. ntah2 dah lama ada kot kan :D.


masa ke cs aritu laa ni sambil nak tungu wayang start dok carik laa tpt nak lepak. sekali excited sgt nampak jco kt situ. ntah apa yg excited sgt tah laa sb aku bkn ske sgt donut dia ni. manis banget.


tp sib baik bg aku sb ada satu donut tu bukan manis. ada chicken frank kot nama dia. apa tah. so memasing mkn sorg sebijik donat jek.


ada cite lawak masa nak kuar dr situ. memasing minum tak abis dan nak mintak plastik utk tapau. sekali adik tu kata :

"kami nggak ada plastik kak. kalau kakak mau bisa disatukan aja minuman itu di tempat ni (sambil tunjuk tpt cawan)". ngapa ya nggak di abiskan minumannya? nggak sedap?

aku terus kata "nggak laaa...kami mau nonton ni."

otometik aku trus slang indon tuh hahaha. sb budak tu agak kiut gak dan muka mcm cina mana nak sangka kan dia org indon. bila dia dah dia ckp camtu baru aku pasan cashier dia td pun ckp indon.


dasat ye jco amik pekerja indon utk kedai dia. ke aku yg ketinggalan zaman ni? haihhhhh...ntah lah.



oh sblm tuh nampak tak nur di wajahku ini? kehkehkeh takde kena mengena.

6 comments:

adibah said...

Kurusnya nok..!!

linn said...

tang mana yg kurus tu? hempon ek? mek mana laa kuros uols, mek tak minum acai tu...tak mampuuuu.

suezen said...

wah.....sudah ada jco..bgs bgs:D

adibah said...

acai tu lagi murah dari stabaks + sikretresipi + JCo + breakfast KFC nok..

mek minum kedai mamak bawah pokok ketapang sajork.. huhuhu.. sedey..

linn said...

suezen,
yea...ada. tp jauh laaa jb tuh. sesekali pegi ok laa.

linn said...

adibah,
tp still...bleh ke dibyr minggu ni sket, minggu dpn sket dan seterusnye? kenot kan? haaaa....