Monday, April 20, 2009

citer basi

meh cite pasal trip aku ke kl tempohari.

perghhh....trip katanye. padahal ada krusus bak kata makcik2 kg aku kan. aku sampai2 kt kl (padahal stay kt shah alam nih) dok pegi melangut ke umah org itu di puncak bukit itu. org ado ado mmg laa dok puncak bukit kan uols.

sampai sana dlm kol 3.30 ptg gak. kl time tu ujan lebat gila babas. dan merasa aku dok dlm jem kt jalan gampang time tuh. pastu sampai2 umah org tuan umah bg aku mkn. teruk kan dtg umah org tak bwk apa2. bwk perut juga adanye. mkn biskut apa tah (healthy food wooo, yelah "kwn" ngan nutritionist katanye) ngan cheese spread ngan iced white coffee.


ptg sket dibah anto aku ke shah alam. gambo nih masih kt kl lagik nih. dpn zouk. zouk tu apa nok? gitu kan.... tak tau laa katakan!


ni kt jln sultan ismail ke jln TAR. mamat ni bleh dok kt tepi jln bukak laptop. ni gara2 nak dpt wi-fi free ke? hiks. ntah laa ragam manusia kan.


sampai kt shah alam ke SACC mall mkn nandos. cerita bleh dilihat di blog adibah gak. cuma gambo ni jer takde. gambo org dah kurus. nanges aku!!!!


dan cerita lain next entry yg jap2 lg laa aku buat.


6 comments:

adibah said...

1. nok.. jangan la bagitau umah mak di puncak bukit.. nanti abes mak kena rampok katanya!!! ekekeke

2. aku pun musykil.. adakan biskut kering bergula dimakan bersama cheese ittew dipanggil healthy food?? *pensan!

3. Mak dah kurus nok???? sila tambah power contact lense anda!! sah2 ko dah tambah rabun nok!! :P


Sekian. Terima kasih.

ASMT said...

nak berkenalan dgn awek tudung putih dok main hpone tu leh tak? hehe

linn said...

adibah,

meh nak jwb satu2.

1. dah mmg org ado2 dok puncak bukit uols. nak wat cemana. takpe... sekuriti kan ada. wahhh siap sekuriti bagai. komfem kayo!

2.biskut tu bukan bergula occay, tp mcm ada vege or sumthing healthy camtu. nih biskut umah sapa aku amik nih? musykil plak rasanye tuan umah tak kenal.

3. tak perlew uols, dah mcm kak rozi je mek tgk uols baru nih. lagi2 ni dgn jogging2 bagai. harus pasni jumpa mek sujud!

linn said...

ASMT,
oohhh...susah...susah. nanti gewe dia yg bernama "AWAK" marah kang saya tak tau. cuba mintak permission kt dia dulu yea. nombor tipon dia 012-27****3. orait????

adibah said...

ewah ewah ewahhhh!!!!

linn said...

napa ewah ewah nih?? ada salah sebut ke :p.