Friday, April 3, 2009

YM dan aku nyer self reminder

utk uols semua yg ada bg msg kt YM aku nak mintak im soooryyyyyy sesgt sb since march aku dah jarang bertenggek di YM baik during office hour maupun dimlm hari.


kalo ada pun sesekali di bulan yg biru. aku masuk pun utk menge-cek offline msg yg ada dan selalunya time dia tak sama ngan waktu org biasa. wahh..org luar biasakah aku ni? hikhik. taklah...maksud aku selalu masuk dlm kol 3,4 pagi.

mungkin sok pas abis exam aku akan rajin seperti sediakala kot. bergantung pd mood aku laa kan.


exam aku dah dkt sgt dah nih. jadual dia :

25/4/09 (Sat) : 9.00 a.m. to 12.10 p.m. - Strategic Management
: 8.00 p.m. to 11.10 p.m. - Managerial Finance

26/4/09 (Sun) : 2.00 p.m.to 5.10 p.m. - Human Resource Management



pestime nih OUM buat paper evening session. tough lak tu paper utk sehari tuh. so belajar rajin2...jgn asik nak mainnnnnn jerr yea.

oh.. pesanan tu adalah utk aku nye self reminder je uols.

4 comments:

eddie dewanaga said...

lu kena ada sorang yg jaga lu, tengok lu, kalau lu main2 je time study, dia ada lesen utk piat telinga...!!!

:)

linn said...

wahhh...wa kena carik bibik laa camni yea. tp kna carik bibik yg ganteng dulu laa beb hikhikhik.

adibah said...

achoooo! ehem ehem.. eksikius me.. achoooo!!! achoooo!!!

hiks!

linn said...

laaaa...tak baik2 lg ke nok. smpai komen pun bunyik bersin2. bwk virus sungguh laa hikhik.