Sunday, April 12, 2009

rajin gilerr

akulah manusia yg rajin gilerr pada hari ni.

as early as 8.30a.m. aku dah kuar umah gi ke kompleks pusat bandar pasir gudang utk ke library. sblm tu singgah jap kt kehepsi utk bekfes.


dan arini company aku adalah lappy ni lerrr. gilo mkn sensorang! satu lg yg menyebabkan aku sanggup sb kfc tu ber wi-fi. kalo idak jgn harap lerr.

then ke library wat assignment yg tak siap2.

apsal aku rajin sgt arini :

  • due date assignment is on 15/4/2009 ; lama lg tuh kan?
  • aku ada course kt subang jaya on 15/4/09 dan travel date is on 14/4/09.

abis kalo tak buat bila nak siap. betul?

since library pasir gudang tu takde plug point, eh..dia tak bg guna to be exact, tak bleh mkn2 jajan, takde kopi dan lain2, so aku berpindah dan beralih arah ke kedai kopi peberet yg ada kemudahan plug point, wi-fi dan kopi yg sedap dan sgt laa decaf serta anti-oksida.


iced caramel machiato!!!!

oh...masa otw ke permas kt simpang td ada sekor pathatic loser bwk kancil bersticker P dan berplet "J" of koz bg hon yg sgt hanjeng kt aku. macam g**p**g jer. dah dia slow mcm siput pastu jln terhegeh2, aku baru bg signal dan muncung keta msuk sket dah gelabah. nak hon org tp tgk dia tertinggal jauh gak ke belakang.

ingat ko lawa?


4 comments:

adibah said...

Nok, sedapkah nasi lemak KFC ittew? Mek rasa cam janggal je makan nasi lemak KFC. Macam tak leh pegi..

linn said...

tak sedap lansung ok esp sambal dia. nasik lemak bungkus singgit lagi sedap dr kfc nyer sambal apatah lg kalo dibanding dgn nasik lemak kg baru. alamakkk...sedapnye nasik lemak kg baru. teringat2 sambal sotong dan parunya ittew iskkk. apsal laa course aku kt subang!

ASMT said...

kfc ada nasi lemak? esok lusa McD jual roti canai lak ni kangg...

linn said...

sapa plak nak tebar roti canai kt mcd tu? tak best laa.