Wednesday, April 29, 2009

cekelat paling layan

ni sebenarnye adalah entry takde idea.

nak cite pasal cekelat yg paling layan. cekelat ni cekelat makanan yea, bukan blogger cokolat tuh. lain sama sekali ok!!!

aku laa ni dok layan cekelat toggi mcm dlm gambar nih. nama dia mcm kelakar sket kan. alah dulik laa janji syiok. dpt supply mana lg kalo tak kt duty free shop kt the zon. tp masa nak exam aritu cekelat ni takde stok plak kt sana. benci laa. asal aku suka je takde...asal suka je takde.

tp masa ke kl aritu aku jumpa cekelat ni kt kl sentral. so beli laaa yg besar nih. ni pun dah nak abis dah kt dlm fridge.

sebenarnye cekelat ni konsep dia blih kurang kitkat jer. tp biasa laa kononnye kalo import kan lebih sedap. dan rega pun tak mahal mcm cekelat import yg lain.

next week ke kl leh laa bli stok lg. suker! suker!

12 comments:

adibah said...

Nok,kenapa tak tulis tagline untuk cekelat Togi ni nok??

*larikkkkk!!!

lily lotus said...

patutlah manis jer muka ;)

eddie dewanaga said...

gua suka cadbury hazelnut...

harap maklum ye, manalah tahu kan...
hehehe...

ASMT said...

saya tak suka sgt geget cekelat, tapi bila tengok toggi ni, jadi suka lak

linn said...

adibah,
tagline cekelat ni? apa ha? ehh...tagline? iskkk...tak tau pon :p.

lily,
bukan muka je yg manis, bnyk lg yg manis nih tau hikhik.

linn said...

eddie,
haaaa? manalah tau apa? manalah tau kalo lu nak bg gua yea? gua ok jerr. asal nama cekelat tambah lg perkataan "free" semua gua sebat hikhik.

ASMT,
asal ek ske cekelat toggi? mesti ada apa2. ada sejarah yea? haaa citer laa sket :p.

ASMT said...

sebab ada sekut dlm dlm cekelat tu lah :) besttt

linn said...

owhhhh...sb sekut. ingat sb lain mcm tagline ke apa ke. eh...tagline?

adibah said...

Hahahahahahaha...

linn said...

haaa..gelak laaa plak.

cokolat said...

sambong gelak dib..

hahahahahahahaha...

apa tagline nyer nok?
cok nak tau jugak...

linn said...

ko....men gelak2 je yea. tagline dia? iskkk....merbahaya utk tontonan umum!